Måste bara visa er!

Näe men så fina de var ihop då:) Kul när de fattar tycke för varandra så fort!

Superfina! Kul för Gammelgubben!
Men kära tid så sött! Dom verkar ju trivas ihop iaf.

Tycker det är rätt fantastiskt att Simon genast tagit på sej "papparollen" instinktivt, han tvättar och pular och uppfostrar Sune,trots att han inte en gång under sitt 11 åriga liv haft kontakt med en annan katt. Rolgt att se att han inte blivit människa helt och hållet. Var nästan orolig för det ;)

Vad sött :)
Kul! :) Vilka underbart vackra katter. "Sova-i-tröjan"-bilden va ju för söt :)
Vilka fina rödtottar! Roligt för "gamla katten" med lite sällskap. Nu har han ju en uppgift i att uppfostra den lille…
/Maria
gud vad fina dom är. Jag är så svag för röda katter =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

jag e själv rödtott galning. Det e en grejj jag fått för mej sen jag var liten och inte fick katt för mamma å pappa. Då bestämd ejag mej för att när jag blir stor ska jag ha en röd katt haha. Å nu har man två.

Hej!! Shiiiit så fina katter alltså ojojj. älskar sån färg verkligen.. Dom ser ut att trivas tillsammans. =)

Terrorisera på du! De är verkligen jättegoa tillsammans.
ja mig får du gärna terrorisera när det är sådär fina missar :) Dom ser verkligen ut att trivas tillsammans.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Åååh, helt otroligt mysiga och goa foton på dina katter =o)
Mysisar <3

Tack tack 
Jag är en mycket stolt låtsasmamma!

=)
Jag blir verkligen så sugen på att snarast skaffa en till jag också.

Åh gör det! jag vet inte om jag har haft en otrolig tur eller om det ofta blir såhär. Men det är ju såå kul att se dom så förälskade,och det värmer i hela hjärtat att Simon har gått från en ensamkatt till "pappa". Man kan riktigt se på honom hur han levt upp.
Ångrar att jag inte kom på den här idén tidigare.

Japp - det fnns definitvt i 5-årsplanen! *skoja lite* Nä, men jag måste bara se till att madamen kastreras först, för hon är som fertil dam lite väl bossig (även om hon fn går på p-piller), och det är så att jag antagligen kommer att ta en hemlösing från något katthem denna gång.

Jag var helt inställd på att en från ett katthem först. Men jag började tvveka med alla dessa krav, att dom ska kunna komm aoch hälsa på när dom vill och att dom lixom "förevigt" ska ha koll på en. Inte för att jag har något att dölja, är nog en jväldigt bra kattägare om jag får säga det själv. Men tyckte det var lite för mycket.
Men Sune var väldigt oönskad och bodde ute i ett kallt garage och var mest i vägen så jag känner att jag gjorde lite nytta som tog hand om honom iallafall. Magen FULL med mask hade han oxå

Ja, vi får väl se när jag börjar leta runt på riktigt vad det blir. Man gör psov en insats var man än tar katten ifrån, alla behöver ju ett hem. Bara det att jag blivit medveten om hur oerhört stort problemet med hemlösa katter är. Har inte helt förstått hur vansinnigt många katter som är eller riskerar att bli hemlösa. Ex v kan man ju kolla på Blocket där det vimlar av kattungar liksom katter runt året, där ägaren blivit "allergisk".

Åh precis vad jag har sagt hela tiden!! Kollade ju på blocket när jag letade katt. Det är ju sjukt vad folk blir "allergiska" helt plötsligt i vuxna dagar. Vet man inte om det innan eller kollar man inte upp det innan? Eller folk som ska sälja sina 1åriga katter pga tidsbrist? folk som har köpt två katter och sen insett att man inte har tid? jag fattar inte vad folk tänker med. Jag la in en annons och blev helt attackerad av "allergiska" människor som desperat behövde bli av med sina katter. Man blev ju deprimerad. Skulle inte göra mej av med mina katter för allt i världen.
Jag är sån som får Panik när min katt blir minsta sjuk så vetrinären nästan får ge mej en lugnande spruta,och för att inte tala md en gången Simon rymde. Och så finns det folk som skänker bort dom pga "tidsbrist" herregud..

Deprimerad var ordet!