Kattungar
Huskattbebisar kallas de 😎
Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Vad har föräldrarna för färg och vad ligger bakom där?
Stolt ägare till tre La permer
Mamman är brun colorpoint och pappan blå tabby bicolor.

Bär mamman på dilution?
Stolt ägare till tre La permer
#3 Fast du skriver ju fel. Det är huskatter och inga raskatter. Skriv rätt från start så slipper folk rätta dig.
Det kallas att luras.
Till dig som faktiskt undrar så Vet ja inte exakt vad de är då ja inte är så insatt. Men han va blå colorpoint och hennes mamma va samma som henne.
Jag har redigerat inlägg #0 , #3 och #6 som innehöll en del missvisande och felaktig information. Katter som blir till genom oregistrerad avel (och som alltså saknar stamtavla) är huskatter.
Sajtvärd Katter iFokus
#6 Fel. Ragdoll är en raskatt.
Det är synd du uppfattar det som otrevligt med korrekt information på en sajt där vi värnar om katter.
Jag hoppas eventuella köpare får korrekt information och att honan och hanen kastreras. Likaså kattungarna.
Eftersom det är en huskattkull behövs inga andra benämningar än följande utifrån min färgbedömning.
1. Brunmaskad med vitt
2. Bruntabbymaskad med vitt
3. Brunmaskad.
Sajtvärd Katter iFokus
Ja kommer inte skriva här mer då ja undrade en fråga enbart. Ja vet att de är huskatter men de ståt ändå färger från veterinären så undrade om någon kunde se vad. Du behöver inte oroa dig de är mina djur.
#12 När JAG går till veterinären med mina katter är det inte veterinären utan jag själv som får uppge vad katterna "är" och vilken färg de har. Veterinärer är bara experter på hur katter ser ut inuti.
Sajtvärd Katter iFokus