Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 873 ggr
Jenya
0

litter kwitter tråd?

jag undrar om det är någon som har en sådan och har "använt klart den" för det känns onödigt om man köper en och sen när den lärt katten att gå på toa så blir den bara liggande., då kan ju flera få användning utav den.

skulle dett fungera? eller kommer katten känna att den är använd?

för i sådanfall blir det så att om någon köper den för 600 eller vad den kostar, så köper nästa den för 500, och nästa köper den för 400. då har man bara lagt ut 100 kr på att lära sin katt gå på toa. :) och den som får vänta längs blir den som får den sist och kan sälja vidare den utan att behöva lägga ut något alls :)

Pia
0

Använd gärna sökfunktionen i forumet - knappen sitter ovanför forumet, mellan Skriv och Bokmärken.

Om du söker på just Litter Kwitter får du upp flera trådar där detta diskuterats.

En hemgjord variant, och betydligt billigare, finns även att läsa om i artikeln om kattsand

Jenya
0

Jo jag har kollat igenom där :) rubriken menar inte att jag letar efter en tråd om den. utan mer en förfrgan om att kanske starta en sådan tråd som jag pratar om i slutat, kanske kan du komma på en bättre rubrik och ändra den :)