Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1150 ggr
idalotta
2017-08-27 17:13
0

Modkat kattlåda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vad är era erfarenheter av Modkat kattlådan? Har läst mycket bra om den men kul å höra lite fler tankar.. /ida

Ida

Medarbetare på Florist

Katthemsmatten
2017-08-28 16:54
2

Vi testade den på Katthemmet där jag är volontär. Inte någon favorit hos katterna.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Carmarino
2017-08-28 18:20
0

Köpte något liknande (http://www.kattkompaniet.nu/sv/articles/2.94.5574/kattlada-hopp-in-svart) och katterna har fortfarande inte fattat vad den är till för. Har sett tassavtryck i sanden en gång, så en av dem har i alla fall varit nere och kollat. Tycker att de borde fatta då, dels på lukten och dels på sanden. Kanske jag hade för lite sand i då, men nu har jag hällt på mer, och än så länge har ingen rört den.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Katthemsmatten
2017-08-29 12:15
1

Jag skulle inte heller vilja hoppa ned till en toalett.

Medarbetare Hittekatter iFokus

vendelay
2017-08-29 12:16
0

Mina katter älskar den. Tror det kan vara svårt om en har katter som är lite större (eller förstås om de har några problem med rörlighet eller smärtor). Jag fyller på ordentligt med strö och de har riktigt mycket att gräva i. De kan kika fram ur hålet eller gömma sig under "taket" när de gör sina business. Självklart kommer det strö utanför men inte ens hälften så mycket som när vi hade en "vanlig" låda. Jag rekommenderar den :)

Var snäll mot alla - bli vegan ❤