Kattkluring :3
En liten kattkluring đ±
Alla bilder Àr frÄn Pixabay och informationen har jag dubbelcheckat mot SVEKATTs och SVERAKs fakta.
Var snĂ€ll mot alla - bli vegan â€
8/10 :)
//Jessie
#1 Bra! đ±
9/10 JĂ€ttebra kluriga frĂ„gor! đđ
10/10
đ
Det var en bra Kluring! Flera jag var osÀker pÄ. Fick 9/10 i alla fall sÄ det kÀndes bra! Det dÀr med procenten för harlequin mönster hade jag noll koll pÄ. Hi hi
Medarbetare pÄ FÄgelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Duktiga ni Àr allihop!
Kul Kluring! Tack! :)
7 av 10 Ă€r ok för mejâŠ.. Missade Svekatt, fast jag ju borde veta det, verkligen (har testamenterat en del till dom) och TNR, som jag ocksĂ„ borde veta, för har lĂ€st mycket om TNR (men glömt bort orden i den engelska förkortningenâŠ..). Harleqin fick jag rĂ€tt pĂ„, av ren tur! :) 3:e frĂ„gan jag missade har jag precis nyss glömt⊠:)))
TÀnk vad mycket spÀnnande man kan lÀra sig, nÀr man inser att man inte Àr sÄ smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
8 av 10, missade pÄ raskattfrÄgorna.
Bra kluring!
Kryssade rÀtt i SVEKATT men fick fel? Detta med Ären Àr svÄrt det beror pÄ var man tittar i boken "I huvudet pÄ en katt" sÄ stÄr det nÄgot hel annat.
Alla rÀtt, sÄ jag Àr en riktig katt-nörd!
#10 Ăr du sĂ€ker? Svarsalternativen Ă€r vĂ€ldigt lika varandra. Och ja, vissa saker kan variera, det var dĂ€rför jag passade pĂ„ att skriva i #0 att faktan bygger pĂ„ SVEKATT's hemsida đ
9/10.
đ€ Elisabeth och Amira đ