Fotodags!
#1 SÄÄ söt! :)
Simon, tvĂ„ Ă„r, gosig och busig och mysig burmapojke!â€ïž

Saga, tvĂ„ Ă„r, lekfull och kelig och Ă€ventyrslysten burmaflicka!â€ïž

Hejsan ! Lisa heter jag och Ă€r ny hĂ€r pĂ„ sidan ! Har tvĂ„ huskatter ZĂ€ta och Missy som Ă€r tvĂ„ Ă„r gamla och systrar. De har bott hos oss lite mer Ă€n tvĂ„ mĂ„nader och vi Ă€r sĂ„ glada för dessa tvĂ„ tjejer â€ïž HĂ€rligt med bilder pĂ„ era fina katterâŠâŠâŠBra med ett sĂ„nt hĂ€r forum dĂ€r man kan dela sina tankar med likasinnade đ±
#21 Ăr han döpt efter "gatukatten Bob"? Tycker de Ă€r lite lika. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ

HÀr ligger min andra la perm hona och vÀntar pÄ att vi ska komma och titta pÄ tv sÄ att hon kan sitta i knÀ och mysa.
Stolt Àgare till tre La permer

Stolt Àgare till tre La permer

Nellie 13 veckor
Jag har nu blivit fodervĂ€rd Ă„t Sindra, hĂ€r Ă€r hon 4 mĂ„nader!â€ïž

Tack!đ Hon Ă€r brunsköldpaddsfĂ€rgad, kommer bli lite mörkare och med mer kontraster nĂ€r hon blir vuxen. SĂ„ fin din sötnos Ă€r!
Nellie 5,5 mÄnader!
#40 Kul att det Ă€r fler Ă€n mina katter som gör sĂ„. De gör det sĂ„ gott som dagligen. Fast bĂ€st Ă€r att bli nerbĂ€ddade av matte nĂ€r hon bĂ€ddar sĂ€ngen. đ
ÂĄÉčnÊÉuÆÄ±s ÉŻos uÇp ÉÉ„ É„Éo uÇÊxÇÊ ÉčÀɄ uÇp ÉÉčÇıdoÊ ÊÊÉ ÉčĂ¶É ÉčÉlÊ Ă„sÊÉo uÉÊn ÊÉčÉÉŻs ÉÉčÉq ÇÊuı np ÉčĂ€ ÉčÀɄ ÊÇp ÉsĂ€1 np uÉÊ
#41 Ja, bĂ€sta stunden pĂ„ dagen Ă€r nĂ€r sĂ€ngen bĂ€ddas och man har chans att hamna under överkastet đ
#46 Fast jag tycker det ser mer ut som om din katt hamnat under duntÀcket - precis som mina alltid gör. Har nÀmligen inget överkast. Brukar bara lÀgga över en plÀd, sÄ det blir extra varmt och gott för de frusna smÄ stackarna.
De kan dock sitta pĂ„ balkonen hur lĂ€nge som helst nĂ€stan, nĂ€r det Ă€r bara ett par plusgrader ute. DĂ
fryser de inte minsann.
#47 Ja, pÄ bilden lÄg hon under tÀcket. :) Hann inte bÀdda sÀngen innan hon hade bÀddat ner sig igen ;)
#51 Ă h vad hon liknar min Sanna. đ
#52 vÀrldens finaste Àr hon :') <3
Iiiiiiiiiiiiiiiiihhh!!! Jag dör sĂ„ söta!đđ Hur kan ni ha sĂ„ söta katter?!đ
Vill bara visa hur Sindra har vuxit sedan förra bilden (inlĂ€gg #32). Nu Ă€r hon Ă„tta mĂ„nader â€ïž

#62 Oj sĂ„ söt han Ă€r!â€ïž
vad mĂ„nga söta katter! HĂ€r kommer en bild pĂ„ lilla Laban som flyttade hit i fredags đ
If you are going through hell, keep going!
#65 Vad för ras Àr den vita? söta bÀgge tvÄ :)
#58 Ă h vad snyggt du gjort med halsbandet! Hur har du fixat det? :o Ăr det nĂ„gra speciella bokstĂ€ver du köpt?
Behandla mig som om jag vore frisk men tÀnk pÄ att jag Àr sjuk.

Ajax
Min lilla Ajax. <3
#70 JÀttesöt!
Simon och Sindra pĂ„ balkongen. Jag tror Sindra putsar pĂ„ Simons mustasch â€ïž

#75 Helt otroligt vad lĂ„nga de kan bli nĂ€r de bara vill. đ
HĂ€r Ă€r min andra kisse Aya Ă€ven kallad Britt-marie eller Brittis. Hon lyssnar mest till Brittis, hon Ă€r en omplacering. Blir 9 Ă„r i mars 2017. Hon Ă€lskar yoghurt och yoghurtkvarg. Hon sitter och vĂ€ntar pĂ„ att jag ska sĂ€tta ner tallriken pĂ„ golvet sĂ„ att hon fĂ„r slicka i sig det lilla som Ă€r kvar. :) hon Ă€ter Ă€ven smoothie med mjölk och bĂ€r. Konstig katt đ»
#79 SÄ söta dina katter Àr.
Min ena katt gillar ocksĂ„ yoghurt, och hon ska ocksĂ„ alltid slicka skĂ„len nĂ€r jag Ă€tit fĂ€rdigt. Smoothie har jag dock aldrig provat att ge henne. đ
HÀr Àr Nalle, han Àr en Helig Birma kille pÄ 6Är. Han Àr helt underbar! Han ligger ofta och sover i min sÀng och nÀr han lagt sig sÄ brukar han jama tills jag kommer dit, och dÄ vill han att jag ska klappa honom en stund innan han somnar:) SÄ gullig, han vill bli nattad typ. Jag har Àven 2st Huskatter som Àr lika speciella och underbara. Kan lÀgga upp bild pÄ dom ocksÄ sen.
And love the cats