Jag har inte testat, men om du testar får du gärna såga vad du tycker om den sen 
Vill gärna höra vad du tycker, har inte testat heller. 
Vi har testat. Ganska bra klumpar, dammar en del. Katterna tycker den är ok. Vi har annars Extreme classic och tycker den är super. Smily cat ska kosta 189 ord.pris och Extreme kostar 195, så jag ser ingen anledning att byta.
Okej, tänkte testa nu just för att dom har prova på erbjudande för 99 kr :) Annars ligger det på samma pris som ever clean som jag använder.. funkar det inge bra håller jag kvar ever clean.. återkommer med vad jag tycker sen :)
Jag har den, och den funkar fint här tycker jag. klumpar bra, luktar ingenting om lådan, det fastnar inte lika bra mellan tårna på katterna eller så att det ligger sand över hela lägenheten ;)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Då kommer jag med vad jag tycker nu då :)
Dammar ganska mkt när man gör rent, men lägger sig ganska snabbt så katten störs inte av det.
Klumpar bra och luktar gott :)
Kommer nog dock inte fortsätta med det, håller nog kvar vid ever clean då ordinarie pris är nästan detsamma.
Jag har köpt flera lådor eftersom det var så billigt, 99:- Den håller undan lukten lika bra som EverClean och Extreme Classic men vissa klumpar har en förmåga att ramla isär lite.
Eftersom priset kommer att vara detsamma som EC så kommer jag att fortsätta med Extreme Classic som jag använt sedan tidigare.
Jag köpte hem två förpackningar med kattsanden Smiley för någon veckan sedan men var tvungen att byta all sand i båda kattlådorna bara några dagar efter då all sand dragit åt sig bajslukt och hela lådorna verkligen STANK bajs. Är det bara jag som upplevt detta?
Jag har i vanliga fall Ever Clean och har aldrig varit med om detta innan…
Jag har samma erfarenhet som #8. Provade oparfymerad Smiley, efter att butiken berättat om hur bra och prisvärd den var. Jag tyckte den fungerade bra i 2-3 dygn. Därefter luktade kattlådan väldigt illa av kattkiss mm, trots att jag tog bort alla klumpar o s v på normalt sätt.
Så det är klart, är man beredd att byta all sanden efter 2-3 dygn så är den väl OK. Själv gick jag dock snabbt tillbaka till Evercleans oparfymerade sand. Bor man i en etta så kan man inte ha en kattlåda som luktar illa.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.