20kg kattsand?
På Ö o B har dom en sand som heter klumper i 20kg säck som är billig den kostar 69 kr.
Men jag undrar om det är någon som testat den?
Om den är bra ?
Alltid värt att fråga om någon har testat innan man köper så mkt sand :)
Jag har testar Klumpe, och den får samma betyg som det som katten lämnar i sanden av mig ;)
Jag har hört att den är helt kass, har dock ej testat den själv.
Lite grann tror jag att det är "man får lite vad man betalar för" Det finns nog ett skäl till varför exempelvis EC och Olivers och liknande märken håller ett lite högre pris.
Jag har också testat den och tyckte den var värdelös. Klumpade dåligt och sanden i sig luktade jätteilla.

jag har testat den o den var inte dryg o sanden luktade riktigt illa och den klumpade sig inte så bra..
Okej, tack för alla svar.
Tror inte jag testar den, håller mig till Katty den funkar bra :)

Jag köpte klumpe till min förra katt och var nöjd med den, men det beror ju helt och hållet på vilka krav man har.
Bra val behåll katty isf. klumpe luktar som sagt jättemycket!!
Brukar ha ganska billig och mycket bättre kattsand i djuraffären också.. här iaf..
det är lite skillnad på den stora säcken och de små…men den dammar iaf mycket. Vissa använder tex klumpe för att dryga ut EC eller anan dyrare sand
Klumpe lätt och vit (ej klumpbildande) tyckte jag var bra och mkt prisvärd. Tyvärr ingen som säljer det här i stan längre:-(
Jag använder Klumpe nu. Den dammar inte och jag tycker att den fungerar bra. Jag barfar min katt så hans bajs luktar ingenting. Kisset luktar det lite ifrån om man har sönder klumparna, så det luktar inget ifrån själva lådan utan kan börja göra det när man rensar. Klumparna är blir väl inte jättehårda men jag tycker det definitivt är värt det billiga priset.