Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2061 ggr
Destany
0

katternas bästa leksak?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina katter har en lite udda leksak.. Akvariet är mycket populärt att  här hemma. Puma tycker det e så roligt att skrämma livet av de stackars fiskarna.. Zorro har innan varit ointresserad men nu börjar han bli nyfiken på vad som roar Puma hela dagarna.

Vad är era katters bästa leksaker?

isnornin
0

Vilken bra bild:)

MVH Isnornin

kemikal
0

Grizzly har insett att selen är en utmärkt leksak när den inte sitter på honom… Håller på och försöker vänja honom. Pluto har en orange boll i hårdplast som alltid funkar. Kisse och Lillan är inte så mycket för leksakerna, utan vill leka med oss eller någon av de andra katterna. På bilden leker Kisse med Pluto.

Kavitha
0

Min Tito går omkring och bär på en mus som piper när man rör den. Verkar ha blivit hans "snuttedjur". Han både leker med den, tvättar den och sover med den. Annars gillar han fjädervippor jättemycket. Dom kan han också släpa omkring på. Men som sagt så har pipmusen blivit hans favorit.

PennyIIXC
0

Våran Birma blir totalt galen av kattmynta, bara att lukta på det, sen kan hon leka med vad som hellst.
När hon var yngre älskade hon fjädervippor också, och toarullar. xD

Nu hämtade jag Sheeta igår, så har inte riktigt konstaterat vad hon gillar mer och inte. Hon är väldigt försiktig av sig nu bara. :)

evamojje
0

Mojje älskar allt med kattmynta i då blir han alldeles galen *L* och Busan älskar sina små leksaks möss dom går hon runt med och kastar upp i luften och jagar runt efter *s*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

EnsamTjej
0

Min katt gillar att leka med toalettrullar (som är tomma) sen gillar hon att leka med en liten mus som jag har hängades i taget i ett snöre åt henne, och så gillar hon sin lek tunnel. Tunneln leker hon i på nätterna =( när matte försöker sova. Hehe men hon är bra mysig ändå

evamojje
0

Just det glömde den *L* Tunneln det är nog bådas favorit . Den leker dom med/i varje dag och den e helt klart lika rolig varje gång *L*

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Har som alla andra en drös leksaker, men favoriter är buntband, sno minitomater från mina plantor och spela fotboll med (en undrar jag var den ligger och möglar nånstans) och färdiga rosetter man köper till presenter och givetvis lasermusen. Tunneln är ju kul tycker alla 3 tills Moa bestämmer sig för att kissa i den, slår aldrig fel Fundersam

PennyIIXC
0

# 7, är det en sån där lång tunnel? typ som den här:
http://www.rusta.se/product.asp?produkt=KATT+TUNNEL+LEOPARD+25X130CM&kategori=Tillbeh%F6r+husdjur+Djur%2FHusdjur&p=75601237
Jag var och kollade på en idag, men bestämde mig för att inte köpa nu iallfall, vet inte om den skulle uppskattas. :)

Någon som har någon erfarenhet?

Destany
0

*9 Puma fullkomligt avgudar sin tunnel.. zorro får inte komma in i den för hon ligger o slåss i hålen.. en väl värd investering

Maria
0

Våra katter har varit med om två flyttningar så bananlådor är en favorit. Moritz gillar även papperskassar.

En annan favorit både att äta och att jaga omkring på golvet är oliver så en och annan dylik dammig sådan har man trampat på…

/Maria

evamojje
0

Ja det är ungefär samma storlek fast ett annat mönster ;-)

Och kan verkligen rekommendera den. Mina katter älskar den och har haft en drös akutkatter som alla har haft jätte kul med den *L*

dara
0

här är det också akvariumet, anni lilith älskar att försöka fånga mina små fiskar.

dara
0

9# anni har också en tunnel från rusta men den är randig i grå och grön och hon älskar den :)

minja
0

Vi har också sådana tunnlar från rusta. En rak och en bläckfisk som jag kallar den för, dom funkar ibland. Men våra katter älskar hundens tunnel. Och springer i den som om det skulle vara ett hjul så den rullar, och sedan kasta sig så den låter gätte mycket är också roligt. Har tänkt att köpa en radiostyrd mus till dom har sett att Huvuröds har en.

eliasl
0

Jag säger bara möss från ICA!! finns i två-pack, små håriga möss. Kostar 12.90. De är helt galna i dem här hemma! :)

Kokoskorven
0

ja, här gäller kapsyler, pennor, hårsnoddar, blomblad, ihopsatta strumpor, mattens mp3(ajabaja) och en o annan kattleksak :)

Lindapinda
0

Sigges favvoleksaker är mjölkpaketsflärpar och tamponger (med plasten kvar på). De studsar så roligt när man slänger dem. Sigge hämtar och kommer o lägger den på fötterna på en så man ska kasta igen.

PennyIIXC
0

# 10, 12, 13, 15, 16.
Åh vad kul att det är flera katter som gillar det! Då kanske man kan våga köpa en. Min far sa att det skulle vara en dålig idé. Fast det kostar ju inte så mycket. :)
Tror ni att en prasseltunnel är roligare än en "pälsad"?  Räcka ut tungan

dara
0

tror att den pälsade också praslar… jag vill ha en sådan då jag tycker att den ser så himla skoj ut, men en tunnel borde ju räcka att ha hemma… dock tycker anni om att anfalla genom tunellens vägg och då tror jag att den randiga är tunnast och bäst i detta syftet… dock, ta mig inte på ordet då jag faktiskt inte provat den "pälsade"

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Överskottsbolaget har randiga tunnlar i nylon med liten boll inuti och tittut hål, dessutom prasslar de lite, för runt 50 lappen, kommer ej ihåg exakt. Köper man fler är de gjorda så att man kan koppla ihop dem.