KATTBILDER
Hej! Jag är intresserad av vad ni har för katter, vilken ras, färg osv. Bifoga gärna bilder på era katter också! :-))
#1 #2 vilka härliga katter ni har!
Vilka fina katter ni har båda 2. Jag är lite nyfiken på hur Ragdoll är i sättet, jag har en Helig Birma hemma och han är hur lugn som helst i sitt sätt. När han leker så är han ju såklart busig precis som mina andra katter (Huskatter) Men jag ser en stor skillnad på hur lugn han är mot de andra katterna. Läste nånstans att Birman är en halvlugn katt. Är Ragdollen likadan?
#13 Menade såklart bruntabby ;)

Långhårig hus(s)katt, svartsmoke ❤️

Knota, sibirisk katt Blåsköldpaddsmoke-vit
Men åh, så fina katter. Fina bilder ni har tagit på era katter!!❤️
Första bilden är väl bara för söt alltså! Hålla upp ena tassen sådär o så har katten ett så gulligt ansikte. Så söt!!! 😍
Sen måste jag få säga att Maine Coon…ja…. där kan man snacka katt alltså.👍
https://jazzans.wordpress.com/
Hmm ser inga burmakatter här så Simon och Saga måste få visa upp sig och representera burma! De är drygt 1,5 år , Saga är lila och Simon är choklad.

Simon och Saga har precis kommit hem från en vecka i en sommarstuga! Deras äventyr där beskriver nog ganska bra hur de är, om någon är nyfiken på burma:
http://burma.ifokus.se/discussions/559a69e88e0e74611f00012c-stugsemester-med-katterna?discussions-1
En huskatt, Tifa och två Norska skogkatter, Link och Zelda :)
Två bröder som är av Brittisk korthårig ras. Båda hel svarta.
Många superfina katter i denna tråden 😍
Min katt Dexter, chokladfärgad Burma som fyller 6 år iår. Bilderna är från förra veckan!

Simba Resultat av en tjuvparning då en avelshona (brittisk korthår) smet från kattvakten som inte sa något till ägaren förrän Simba och hans syskon kom som en överraskning. Så en huskatt med mycket Britt i helt enkelt. :)
För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?
Midna Viltfödd huskatt och fd skyggis. Hjälpte till att fånga in henne och hennes familj från ett liv på gatan. Adopterade henne 6 månader senare :)
För att dömma mig för den jag är så måste du känna mig väl. Vem är du att säga att jag inte har ett värde bara för att jag inte fick leva som de du anser värdefulla?
Åh så söta allihopa är! Katter är ju bara så underbara :)
Så fina katter ni alla har! Älskar't <3
Simon, chokladfärgad burma 🙂

Saga, lilafärgad burma 🙂

Vi har en Neva masquerade, hona på 5 månader.
And love the cats