semester
Hej! Min kille och jag ska på semester för första gången. Vår lille kille är 1 år och väldigt van vid oss. Min mormor ska passa honom och han har varor där innan. Dock bara varit själv med henne några timmar. Det har gått bra och han har hoppar upp i hennes famn mm. Men nu är det 7 dagar. Jag har en massa oro eftersom mormor är 84. Kan han bli agressiv? Bajsa inne mm pga att han saknar oss? vi ska ta dit honom en vecka innan. Dock är jag med honom mesta tiden även då eftersom jag typ bor hos min mormor
Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace
Jag tror inte det är någon fara, se till att visa vart kattlådan står bara.
Min katt fick följa med till mina föräldrar över sommaren, nu va ju jag dock med största delen av tiden men vi va iväg en vecka till fjällen då fick hon stanna hemma med mamma. Inga som helst problem, hon va precis som vanligt^^
Det kan lugna katten om det finns någon radio (typ P3 där de pratar mycket) igång på låg volym samt en tänd lampa under nätterna.
Jag skulle även ta med hans favoritleksak och om han har någon filt/puff han gillar att sova på, då får han med sig egna dofter från er och honom.
Skulle även placera ut 1 låda extra mot vad han är van vid och sätta honom på lådan direkt ni kommer dit och se att han iallafall gör sina behov på någon utav dom innan ni åker. Gör han det så ska det absolut inte vara några problem :)
Lycka till!
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace
Okej tack så mycket båda två! Hoppas att det löser sig för han har en liten stressmage den där katten. Han har bajsat inne när vi bråkat… Hur löser man bita på sladdar problem?