Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1068 ggr
Niiinah92
2015-03-09 17:30
3

Kattutställning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade superkul min första utställning i lördags. Ville först inte köra iväg på morgonen för fast jag checkat packningen 5-6 gånger så var jag rädd att jag hade glömt nått samt att Spencer inte skulle gå igenom veterinärchecken. In kom vi och allt hade vi med oss. Tack vare erfarna utställare gick dagen som smort och trots att jag var där från 7:30-18 så gick tiden svindlande fort 😃 Spencer var superduktig ska tilläggas. Nästa gång blir det nog två missar som ska med 🙂 Jätteglad att jag valde att testa på det.

EvaSe
2015-03-09 17:39
0

Välkommen till utställningsvärlden!

/EvaS

S*Capsicum´s   www.capsicumcats.se

Belimas
2015-03-09 19:26
0

Man blir fast fort i utställningsträsket ^^ Såg bilderna i FB-gruppen med, alltid extra kul när det går så bra första gången också :) Stort grattis!

Appropå att glömma saker, tro mig det är inte hela världen så länge man har katten och papprena med sig åtminstone xD Det övriga kan man i stort sett alltid få tag på ändå på plats, tro mig jag vet 😇På vår allra första utställning så kom jag på, halvvägs till utställningen, att jag hade glömt bädden hemma så det var bara till att köpa en provisorisk när vi väl var på plats och hade packat upp allt😉

Niiinah92
2015-04-06 14:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Velar om jag ska ta med två eller tre missar till nästa utställning, Spencer är dock given 🙂