Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2442 ggr
Taszh
0

Leksaker för 2 katter???

Hej! Jag har 2 fina pälsbollar som förpestar min och sambons lägenhet på ett underbart sätt (de är innekatter) :)

Nu så söker jag kattleksaker som aktiverar bägge katterna, samtidigt!?

Jag har bundit ihop leksaker med rep/snöre så att när den ena katten leker med ena ändan så blir den andra katten nyfiken och börjar leka med den andra ändan. Annars är det ju mest jaga och leka själv med leksaker som gäller.

Men finns det kattleksaker som är utformade för att stimulerar 2 katter samtidigt?

MVH

[Torpedtass]
1

Catit bollbana.
Hög kattställning
Catit massage
Catit foderlabyrint

kattöga
1

kartonger, papperskassar (att krypa in i), tunnlar. klätterträd och bollar  kanske kan få dom att leka tillsammans. Laserpekare.
Katthjul skulle jag vilja ha själv, men det är ju inte den minsta leksaken precis…. 

Petstager towerof tracks

Batteridrivna möss eller andra "djur"  som rör sig

Kattgym. Är man händig kan man säkert bygga en egen ställning eller stång (i dörröppningar t ex) med hängande leksaker i.

Klösställning med hängande bollar (http://www.ludvikadjurbutik.se/images/kattklos.jpg)

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

kattöga
0

MIn ena katt älskar att leka med hopknypplat papper (till "bollar"). En liten hög av "pappersbollar" kanske kan få dom att busa tillsammans………?

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

kattöga
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Meeow! 

kattöga
0

Meeow!