Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 1412 ggr
jela96
0

Tråkigt besked

Hej!

Texas mage har varit lite av och till ett tag nu men efter ha haft en jättebra period så har han blivit väldigt dålig. Han har spytt brun sörja och haft diarre hela natten. Han har även fått väldigt ont i magen och skriker när han spyr.

Åkte akut in med honom till djursjukhuset och dom konstaterade snabbt att han hade en allvarlig infektion i magen/tarmen.

Så hemskt jobbigt för min stackars älskling och känner mig så dum att jag inte kollat upp det tidigare!
Vetrinären säger iallafall att det med största sannolikhet kommer bli bra och jag har inget att oroa mig för.

Någon som vart med om det här eller vet hur katter drabbas av det?
Så otroligt orolig.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Stephanie
1

Vetrinären säger iallafall att det med största sannolikhet kommer bli bra och jag har inget att oroa mig för.

Det är väl inget tråkigt besked ändå! 🙂

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

jela96
0

1# Hihi nej det är otroligt skönt att dom säger så men jag är ändå så orolig för min lilla snutt!

Bunnysta@instagram

Amanka
0

Man lär ju av sina misstag eller hur, nästa gång känner du igen symtomen. Så inget du ska klandra dig själv för :-)

Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace

jela96
0

Fick precis världens bästa samtal, Texas mår bra och vill hem :) 
Jo kommer va väldigt uppmärksam i  framtiden för att inte missa symptom :)

Bunnysta@instagram

Amanka
0

Vad kul!! 😀 och som sagt klandra inte dig själv, alla gör misstag

Livet är en film och du är regissören, så se till att göra den bästa filmen någonsin! Peace