Bästa kattmaten
Vilket är det bästa torrfoder till 2st 4 år gamla kastrerade hanar.
Just nu går dom på Mjau fiskfest för den ena blev ruggigt dålig i magen av maten som den andra var uppvuxen med, Friskies, så nu blir det inget mer Friskies i mitt hem eller mina katters magar.
Men vad är bäst? Jag vet ju att Purina antagligen äger Mjau också nu så det är väl bara att vänta på diarrén och fisarna som kan knocka en MMA mästare.
Jag funderar på Applaws, vad har ni för erfarenheter?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag är jättenöjd med Applaws, mina håller sig fina i hullet och älskar det!
Tack :) Fler erfarenheter eller förslag på andra foder?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Mina får applaws, är nöjd med det:)
Mina får Orijen och som blötfoder får dom Mjau. Tetra eller burk och enbart kött eller kyckling. Fungerar jättebra och fina i magen är dom.👍
Testade Mjaus Aborre…då blev det kräkkalas.😕
*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*
Jag har använt Applaws torrfoder men upplever att dom blir lite dåliga imagen av det.
Har hört andra som sagt samma sak, och att inte alla kanske tål det då det är väldigt kraftigt foder:)
Jag ger mina Bozita blötmat och har alltid torrfoder framme ifall de blir hungriga och jag inte är hemma. Och då ger jag dem TOTW och jag tycker de fodret är jätte bra, har det även till hundarna.
Jag ger mina Bozita blötmat och har alltid torrfoder framme ifall de blir hungriga och jag inte är hemma. Och då ger jag dem TOTW och jag tycker de fodret är jätte bra, har det även till hundarna.
Mina mår bra på Applaws torrfoder som de har på fri tillgång, utöver det får de blötmat (ICA's portionspåsar). Min stora glupska hane kan äta hur mycket han vill men håller vikten.
Min katt äter Orijen, fri tillgång, samt de mängderna blötmat hennes mage tål. Tidigare magproblem försvann när jag började med spannmålsfritt torrfoder samt begränsade blötmaten.

Mina får Applaws med kyckling, har en spannmålsallergisk katta här hemma o det funkar fint på alla katterna här, har en kastrerad hane på 5år, en 2 årig hona o 2 ca 12v kattungar, alla äter det, o bra i magarna är allihop, förutom det får dom mjau burkmat