Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 572 ggr
Ridtravartjej
2014-08-09 14:08
4

Presentation :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara presentera mig och Aijax som jag idag har skrivit på jourhemskontrakt på.  Hon kommer få flytta till mig i september när jag flyttat klart och så kommer jag förmodligen adoptera henne i slutet av året om allt funkar :D
Hon är 2 år och en riktig bitch med en massa tomma hot, men annars en helt underbar tjej som vill vara med och är social :D

[mustang1974]
2014-08-09 14:11
1

strong gjort av dig att ta en sådan katt. Verkligen fin. Katter kan vara egna

Ridtravartjej
2014-08-09 14:25
1

#1 vill prova och se om de känns rätt att ha katt först, df valde jag jourhem först innan jag adopterar :)
Tycker inte de spelar någon roll vad de är för katt, alla är lika mycket värda :)
Men föll för denna dam direkt igår när jag träffa henne första gången, hon har bott på katthemmet i ca 6 månader och ingen har visat intresse och de tycker jag är synd för hon är helt underbar även om hon kan vara lite bitchig! 
Men ändå tur att ingen visat intresse för nu får ju jag chansen att ge henne ett bättre liv :D

Lite roligt dock för jag har alltid velat ha en tiggrerad katt med glasögon, svarta/grå katter har inte riktigt fallit mig in så men haha se där, så fort jag såg henne så visste jag att de va hon som skulle få följa med mig hem :D

Ridtravartjej
2014-08-09 14:26
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 haha en till bild från idag, och egen är hon allt :p

[mustang1974]
2014-08-09 14:43
0

jag sade att det var bra att du tog en före detta hemlös katt

Ridtravartjej
2014-08-09 14:50
0

#4 tackar :)

[mustang1974]
2014-08-09 15:02
0

5 men blev det missförstånd beklagar jag det

Ridtravartjej
2014-08-09 15:10
0

#6 nej då :)

polgara
2014-08-09 15:45
2

Ja man har ju fått en bild framför sig hur den katt man vill ska se ut, sen kommer det en individ som man bara fastnar för o hjärtat säger att det där är verkligen min katt, sen att den inte alls ser ut som den man från början hade tänkt sig

Jag ville inte ha en gråspräcklig katt för jag tycker det är så vanligt bland huskatterna o vad har jag nu här hemma om inte en just gråspräcklig, älskar individen, sen spelar inte färgen nån roll

Ridtravartjej
2014-08-09 19:33
1

#8 ne men precis :p 
Haha egentligen förstår jag inte hur jag kunde fastna för denna lilla bitch/diva eller vad man ska kalla henne för, då hon både bits och kloas men ändå så va de som om hon skrek till mina tankar att ta mig!! 
Och även om man ser alla söta kattungar springa omkring på katthemmet eller dom helt underbara tiggrerade katterna med glasögon så är jag så himla stolt över Aijax som snart kommer vara min ^^ 
Även om allt ska ske på hennes villkor :p