Klösträd
Vad har ni för erfarenhet av klösträd? Vilket är att rekommendera? Det ska vara högt och stabilt och bra med plats för katten att ligga och spana från : ) vilket specifikt klösträd säger ni är bäst? Vart köper man det?

Jag köpte mitt från vidaXL, bra priser och så. Ett ganska högt 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej : )) gillar katten klösträdet? Tyckte du det var värt pengarna? : ))

#2 Min hankatt älskar den, sover där ibland samt då klöser. Honkatten struntar helt i den, men har hon gjort med andra klösträd med så.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej : )) tack!!!!

Har inget själv, men nästan träd vi köper lär bli ett kattens no1. Bättre kvalité än många andra klösträd som finns. Och så kan man byta ut vissa delar om dom blir nötta.
Kattlycka.se!
Underbara klösträd i alla möjliga färger och storlekar till inköpspriser - dvs SKITBILLIGT jämfört med tex i butik ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
Kattens no 1 "Dagmar". Mina katter bodde i det dygnet runt under det första halvåret… :-) Jag köpte det på Kattkompaniet.
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Jag köper också från kattlycka.se. Har fungerat kanon och hittar inte billigare priser någonstans.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
#8 Älskar de!
Köpte ett takhögt C5 - missarna lever för det och kostade inte många kronor ^^
Sajtvärd - Djurpyssel.Ifokus Medarb. - Vinthundar, Hundar, Stickning, Pälsvård, Nakendjur & Multikulturellt Ifokus
Kolla gärna in min hemsida HÄR!
#9 Jag ville också ha c5 men det var slut just då, pratade med ägaren och bestämde mig att köpa ett träd som var dubbelt så stort som jag fick för samma pris :) Nu har jag den ena delen, som ser precis ut som c5 i vardagsrummet och den andra på balkongen. Kanon!
#9 Här är trädet jag fick för samma pris, vdubbel. Mycket snäll, trevlig och tillmötesgående var ägaren av kattlycka.
No 1 håller bästa kvalitén enligt mig. Dock är det i dyraste laget men det få man igen då det håller många år.🙂
Gillar din katt att hoppa upp på saker? Gömma sig i skrymslen?
Vi har ett 186cm högt katträd som han älskar, den är relativt ny men han visar tydliga tecken på att gilla att sitta högt och betrakta. han undersöker fler av våra möbler därhemma som är högre. Och trädet har 2st hus som han kan krypa in i och 3 platåer som han kan spana från.
Även jag har ett kattens no 1 till mina katter (modell Eiffel). Visst det är lite dyrare men man får också vad man betalar för.
Jag har en rak pelare med två sovplatser som är runda som sticker ut olika höjder på upptill. Sen köpte jag en från ÖoB 500kr o den älskar verkligen hankatten den andre är inte helt uppskattat men visst gillar dom att klösa på den.
Värt varje kr vill jag säga. Vi hade innan en stor golv till tak model med flera våningar stor var den, den bodde våra förra kissar i men eftersom dom inte ville bli innekatter så fick dom flytta hem till min ena syster som bor så bra att dom kunde få gå ut o in som dom ville, klösträdet sover dom i gärna än :)
Wow vad många härliga svar!!!! Jag ska kolla upp alla träd ni skrivit om: D super!!!!!!!!!