Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1140 ggr
nellsve
0

Eran katt

Hej! Tänkte fråga vad era katter heter. Vi ska skaffa katt och funderar lite på namn till den. Så skriv era katters namn så jag kan få lite insperation! ;) MVH Nellie

Hälsningar NellieHjärta

Maria
1

Våra hankatter har haft namn som slutar på tz.

Fritz, Moritz, Lorentz och nu sista lille kolsvarta katten som heter Lakritz.🙂

/Maria

nellsve
0

Vad gulligt!

Hälsningar NellieHjärta

Ceratico
0

Min kille heter Cero (Zero i svenskt uttal) och mina föräldras katter heter Smulan, Selma och de har även tre som ligger begravda som hette Sotis, Kroksvans och Lotta.

Om jag skaffar mig en till kisse kommer den om det blir en hona heta Kiwi men om det blir en hane ska han heta något i stil med Milo tror jag 🐱

VildaVittra
0

Vilda Vittra, Tomte, Troll och Oknytt. Sedan har jag Tova, Curry och Nova. Tidigare katter är Tusse, Lillen , Lillkatten (som hette Knasgustav egentligen), Caesar, Blomma, Mozart, Sol och Måne.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

NeoCleo
0

Cleo, Svala, Neo och Pom-Pom. Tidigare katter har hetat Milou, Mimi, Chouchou och Randa.

Lyckat till med namnvalet!

Molekylflickan
0

Pippi, Tuffe (hehe), Lucy, Matti/Maddy (hette Maddy tror jag mamma förklarade för mig, men hon känns som en Matti, har aldrig sagt annat än det :P), Knia (gosekatten <3) och Rosa. Har en död som heter Bsse också, mamma och pappa hade också en katt innan jag föddes, tror den hette något på T…

Lycka till :D

//Förvirrad tjej som älskar glada citroner och sura apelsiner

Scorpio97
0

Våra två första hette Sotis och Molly. Sotis har tyvär avlidit.

Dom två senaste småttingarna kunde vi inte bestämma oss för något namn, så det blev helt enkelt Killen/Lillkillen och Tjejen/Lilltjejen (:

//Jessie

Zepp
0

Zepp hette min sista hane.. Mizzan hette honan, de där före Lilla Gubben och Lilla Gumman.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Nenujap
1

Två honor, Kiara och Rafiki.

@Mpajunen på Instagram

[Eleya]
0

Vi ska träffa en katt-kille som heter Sammi på torsdag Mammas katthona hette Baily Svärmors katt heter Lusifer Dippsy Svägerskans katt heter Bummbum/Bummis

Saffran0Spice
0

En hane som heter Samson & en hona som heter Majsan =)

Caifig
0

Två hanar som heter Caius och Figaro :)

[trh]
0

Två hanar, Enzo & Ralf

The_Twonicorn
0

Våra katter heter Tissel och Tassel! :D

Whippetgerbilen
0

Nicke :)

Dogs is my world ♥

miracle
0

Nimbus flyttar hem till oss i mitten av juli :)

jollycox
0

Mina två hanar heter Simba och Nino.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Myraan]
0

Ena katten gick tyvärr nyligen bort. Nu har jag bara en grabb som heter Victor. Mina två tidigare katter hette Abbe och Ruben :)

Sommarek
0

Pettsson, Isis, Sleepy, Aslan och Snaps (japp, lite blandad kompott…  *g*)  😃

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[sse_]
0

Tuttan, Mimmi ( fullständiga namn är Mimmi-Mo ) Oboy, Chili och Misa. Har även haft en Mio, Herkules, Laban, Timjan och Keenah :)

fulifuli
0

Min och min sambos katt heter Medusa (efter Eddie Medusa) men kallas för det mesta bara Dusa eller Dusen.

Mina föräldrars katt heter Elvis, och föregående katter (nu tyvärr avlidna) har hetat Missan, Pepsi, och Kattis (de jag kommer ihåg iallefall).

Min mormors katt heter Lukas.

vinteralvan
0

Vår nuvarande katt heter Sotis, tidigare katter har hetat Micke, Molle och Mimmi.

Afturelding
0

Charlie och Esmeralda/Esme heter våra. Svärfars heter Cheri och Ylmus.

Våra katter har mellannamn också: Cornelis, Norris, Chelsea.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Kvitter
1

Rumpleteazer/Teazer, Yuki och Troll.
Mungojerrie/Jerrie (han gick bort för två år sen)

Marvel-lous
0

Jeremi, Myra & Moya. 

🙂

Agnez94
0

Vår förra "lånekatt" hete Tarzan och våran nuvarande hona heter Inez. Skulle jag skaffa en hankatt nu skulle jag nog döpa den till Platon eller Sokrates

ElisabethB
0

Artur (blå/vit), Joanna (svart/vit) och tidigare hade jag Irene (svart/vit)

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

kigon
0

Momo (Brukar kallas mao), LakritsTrollet (fluffig svart katt 😃 Brukar kallas Troll boll) och så det klassiska Misen som jag döpte när jag var liten 🙂

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.