Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 991 ggr
ElisabethB
3

Födelsedagskalas

Om 15 dagar fyller mina katter 1 år!!!

Tänkte fira den stora dagen med Whiskas och grädde… Jag vet det inte är nyttigt, men katterna tycker det är supergott…

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

catcult
1

Grattis! 🌺🎈 Självklart får man äta onyttigt på sin stora dag. 😃

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

ElisabethB
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser födelsedagsbarnen ut…

Joanna

😊 Det är bättre att fråga och verka obildad, än att vara tyst och förbli obildad. 😉

ElisabethB
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Artur

catcult
1

Åhhh, så vackra de är!

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

ElisabethB
0

De tackar för komplimangen!

ElisabethB
0

Känns som det var igår de kom som 18-veckors småkatter…

OberonsMatte
1

Grattis till finkatterna som nu börjar bli stora!🎈

Sajtvärd Katter iFokus

ElisabethB
0

De tackar så mycket!

Mysticangelkatteri
1

Vad gulligt av dig att fira dem! Hoppas att ni får en bra dag, jättefina katter!

ElisabethB
0

Självklart ska deras stora dag firas!

Nu är det bara 12 dagar kvar…

Lys
0

Gud vad söta de är! Grattis!!

ElisabethB
0

Ska hälksa de det :)

Nu är det 11 dagar kvar..

Wony
1

Oj vilka sötnosar! Här firar Chili 1 år den 10 juni, då blir det också något alldeles extra gott! Trots allt blir man ju bara ett år en gång. 🙂

ElisabethB
1

Imorgon är det dags!!

Dessutom är jag ledig imorgon :D