Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1643 ggr
Signe-Jonna
0

Cirkus, Tivoli, Cirkus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Utanför mitt köksfönster avlöser sig det ena efter det andra. Först var det cirkus, sen var det tivoli och nu är det cirkus igen. Men det var roligt idag när jag tittade ut och vid cirkustältet fick jag se en gestalt som man inte har utanför sitt fönster varje dag. Jag gick ut så jag kom närmre och fick bilder på den här STORA…Glad

Signe-Jonna
0

En till… Ser ni hunden nere till höger?

Signe-Jonna
0

Till höger, skulle det vara. Men hela i fokus klappade ihop och då ändrades ordet.

Denna kommentar har tagits bort.
Sessan1
0

Jag tycker inte att djur hör hemma på cirkus eller tivoli Gråter Det är djurplågeri!

Stackars djur säger jag!

Signe-Jonna
0

Jo, det är ju ingen rolig tillvaro att ständigt åka runt och göra konster, inte speciellt naturligt. Men det var ändå roligt att se denna fina elefant när man tittade ut genom fönstret. Jag tycker den är jättefin.

Jag är således inte någon förespråkare av cirkus, och går aldrig på det själv. Men oberoende av om det är en cirkuselefant eller inte så kan man ju tycka den är fin. Glad

Kokoskorven
0

håller med om att de är fina. Om det är naturligt eller inte kan ju diskuteras. Hur naturligt har travhästarna det som tvingas springa onaturligt…och ridskolehästarna som släpar runt på en massa ungarna runt i ett ridhus hela dagarna, flera timmar om dagen hela veckan…

Jag tror cirkuselefanter har ett roligare liv en de :)

Lite OT i detta forum kanske…alltid retar det nån! :D

Signe-Jonna
0

Ja det var väl lite OT, men det brukar finnas plats för sådana inlägg också här. Jag ville bara dela med mig av denna fina elefant. Glad

Sessan1
0

:) Visst är elefanter fina, håller jag med om, inte så jag menade, hoppas du förstog det, Signe-Jonna :) Sa bara att djur inte passar på cirkus. Jag är inte heller ngn förespråkare av cirkus.

Tass på dig

rulda
0

Haha jag skulle nog bli lite förvånad om jag hade en elefant utanför fönstret. Tur att du hade kameran laddad och klar :)

Signe-Jonna
0

#9 Ja visst blev jag lite förvånad. Synd att den inte kunde stanna längre än den gjorde. Här är kameran alltid laddad och klar eftersom jag har tre flickor, en hund och två katter, som ska fotograferas varje dag. Glad

Pia
0

Oj vilken fin utsikt:)

Själv såg jag elefanter i det vilda i våras - mäktigt… Fantastiska djur!