God Morgon 28 aug 2007
God Morgon Forumet!
Det verkar som om Hösten 'smygstartat' redan. Kallt, regnigt och grått och trist helt plötsligt.
Snubblade över denna video - och undrar hur detta fenomen: "crazy cat lady" uppkommer (det verkar vara globalt iaf), och som inte har några positiva effekter whatsoever för de inblandade katterna. Tackar 'gudarna' för den insyn och kontroll djurskydds- och övriga myndigheterna ändå har i Sverige, och som någorlunda snabbt ser till att såna här situationer kvävs i sin linda.
För övrigt försöker jag just nu hitta alternativt resesätt för att ta mig till Öland, när nu inte Swebus funkar längre (har ni förresten skrivit under namninsamlingen som Smex dragit igång? 250+ namnunderskrifter enbart under första dagen
) Som tur är finns ett annat bussföretag som jag kan resa med. Kostar dock 160 kr att ta med katt i bur
Om jag tar tåget kan det bli allt mellan ett och tre byten (+ transfer mllan Kalmar-Öland) samt kosta skjortan, om man inte bokar i god tid innan.

God morgon i efterskott, Sally!
Hur har det gått med reseplanerandet? Jag skall skutta över och skriva under listan strax…