Liten update!
Ville bara berätta för er hur det går gör mig och mina katter Nina och Pojken. För det första så flyttade vi i januari, kissemissarna bor nu i stort hus med massor av utrymme. Nu kan äntligen båda två sträcka ut och busa ordentligt, även Pojken som är så stor. Resultatet av det är att katterna återigen busar med varandra, tvättar varandra och myser ihop! Inte heller har de någon gång börjat bråka eller tagit i för hårt, något som ofta hände förr. Pojkens bantning är nu avslutad! Han har gått ner från 8,1 kilo till 6,9! Nina började också bli rultig men tappade vikt när hon fick större yta att röra sig på, hon väger 3,9. Pojken är jättefin nu! Nu har jag ingen aktuell bild, men ska självklart lägga upp en före och efter bild!
Roligt med goda nyheter som omväxling.
Bra jobbat! 😃
Härligt!!
I'm only responsible for what I say, not for what you understand
Ja, jag tyckte att det behövdes lite glada nyheter!
Superbra jobbat, det är inte lätt att banta katter. 🥵Han ser jättefin ut!
Framför allt så MÅR han så väldigt mycket bättre! Vi pratar om det mycket, vilken skillnad det gjort på honom.. Vi jämför bilder och frågar oss själva hur i hela friden vi inte kunde se att han var så tjock.. Vi förstod att han var lite rund, men att han var så överviktig som han var kunde vi inte förstå. Jag hoppas att mina bilder kan vara till hjälp för andra katter, och att folk inte tror att deras katter är normalviktiga för att de inte väger så som han gjorde, Pojken är en stor katt. Det är nog inte jättemånga som väger 6,5 när de är färdigbantade… Att lägga om kosten och banta Pojken är något av det bästa jag kunnat göra för mina katter
🏆
I'm only responsible for what I say, not for what you understand