Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 808 ggr
kristinol
6

Favoritkattungebilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hade en riktig nostalgi-kväll och tittade igenom en massa gamla fotografier från förut. Mitt i allt ramlade jag över urgulliga bilder på söta kattungarna som fötts och vuxit upp här hemma. Här har vi S*Skogvittras Röde Orm, från vår allra första kull. Inte många veckor gammal alls. Åh.

Tyckte han var så söt att han fick glänsa litegrann här!

Har ni några gulliga fotografier hemma också? Roliga som söta, eller både och?

CarlK
6

Ja, det var tider det… När mitt huvud och Lotus fick plats att sova på samma kudde en hel natt… Dumbo-öronen lär dock tidigt fått vänja sig vid att sova på lakanet ;-)

hälsningar Carl

Caifig
4

Första besöket hos syrran och nya leksaken (gäddfluga)!

kristinol
0

#2 vilken fin! Jag känner igen mig i det där, min katt har en tendens att alltid ligga på mig. Om det är bröstkorgen, ryggen eller endast en arm.. Spelar ingen roll! #3 åh vilken busig! Allt var (och är) så spännande med leksaker! Vippor speciellt!

kristinol
0

Oops.. Helt fel. Skulle vara #1 och #2

CaptainMorgan
7

En bild på vår Norska Skogkatts hane Morgan på snart ett år, bilden är en av de fösta vi tog första gången vi hälsade på honom hos uppfödaren, han somnade så där mitt i leken av trötthet.

skeppskátten
5

Denna bild tog jag ner jag tog in min systers hund i rummet, ville se hur dom skulle reagera, den ena far iväg och gömde sig, så jag tog upp Theo och satt honom brevid vovven i sängen, och han brydde sig inte alls, detta var alltså första gången dom träffade en hund, en liten tuffing. :)

Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget

Medarbetare på Sorg ifokus

kristinol
7

En till… nu tillsammans med Are. De älskade att sov tillsammans, helst i en skokartong såklart. Med en egensydd kudde av mig var det ännu bättre!

AgnetaB
4

Denna tog jag nu på en av de Norska Skogkattsungarna jag har, var lite söt tycker jag 🙂

Niiinah92
2

Freja, en av fyra moderlösa kattungar vi nappade upp för rätt några år sedan. Jag döpte alla efter asagudarna så det blev Frej, Freja, Tor och Balder 🙂