Kattunge sökes
Kan du inte adoptera från något katthem.
Jag fick hem en adoptivkatt i december❤️
/Maria
Vill ju helst ha en kattunge :/
Men du är en underbar människa som har adopterat 🙂
- CrazyCatLady 

#2 Det finns gott om kattungar på katthemmen.
Stolt ägare till tre La permer
# 3 De kanske inte säljer en kattunge ensam till en person.
Fel tråd!
#2 Min var en kattunge🙂
/Maria
Men du har allaredan en katt det var så jag menade😃
TS har t.om två katter😉
/Maria
Jamen då är det väl inga problem att få adoptera från ett katthem.😃
Jag håller tummar och tassar🙂
/Maria
Tack! 🙂
- CrazyCatLady 
#12 Det känns ju lite extra bra att adoptera en hemlös kattunge också. Det känns som man gör en liten insats för alla dessa små stackare.
/Maria
#10 OMG, what a gorgeus girl ❤️❤️❤️ Håller tummar och tår 😃
Ja, det känns som att man gör nånting väldigt bra!
Hon är ju bara såå vacker, skulle ju dock inte förvåna mig om hon redan hunnit bli tingad, men det är väl bara hoppas att ingen fattat tycke för henne ännu 😍
- CrazyCatLady 
#13 Inte nog med det, man räddar till på köpet två katter när man adopterar en för i och med att det blir en ledig plats så kan de ta in ytterligare en från gatan som får en andra chans här i livet ;-)
TS
Lycka till, hoppas att det går vägen! Jag trodde samma sak om min tjej, jag var helt säker på att hon redan var tingad men icke sa nicke =)
Edit: Kollade precis på deras facebook-sida och hon och hennes syster hade varit utadopterade men kom tillbaka på grund av allergi och det inlägget hade de skrivit den 10:e februari så har du tur så kan hon bli din!
#16 Det har jag inte tänkt på med du har alldeles rätt🙂
Jag valde en kolsvart kattunge för de är minst eftertraktade av någon anledning. Han fick heta Lakritz.
/Maria
Svarta katter är så vackra😃
Precis, det är ännu bättre att fler katter får en till chans!! Du kanske såg att jag kommenterat på det inläggen på facebook, (Emelie).
Jag är ju bara helt såld, dock är ju det väldigt farligt då man egentligen inte ska ha nån förhoppning ihuvudtaget. Dock så finns det fler sötnosar att adoptera, men man vill ju ha den man fastnat för 😇
- CrazyCatLady 
Mmm 🙂
Jo precis, men ibland har man turen på sin sida! Det var en som skulle komma och kolla på min Luna på katthemmet men hon avbokade p.g.a. personliga orsaker så då blev det min tur att få komma och träffa henne. Bättre katt kunde jag inte hitta så jag bokade henne på en gång och de första dagarna efter att jag hade bokat så blev de nerringda av folk som ville komma och kolla på henne men då var hon redan tingad 😉
Så ge inte upp! se det på det här sättet också, blir det inte denna lilla fröken så finns det säkert en mening med det 🙂
När jag skaffade in gamle katt Moritz (11 år) så hade jag ingen aning om hur han såg ut när vi skulle hämta honom. Inte ens om han var långhårig eller korthårig😉
/Maria
Tyvärr så fick jag svar av katthemmet att hon endast adopteras ut med sin kompis. så det blev ingen katt för mig från katthemmet helt enkelt :/ har redan 2 katter hemma. Dock!! Så hittade jag världens finaste tjej på annons idag och vi åkte och hämtade henne på en gång! Vi har döpt henne rill Ellie och här ska hon stanna! Hon sov hela 1 1/2 timmes resa hem i min famn och är världens goaste misse :)
- CrazyCatLady 
Är hon helvit? Är hon hörande?
Ja hon är heltvit och hon ser bra och hör bra :)
- CrazyCatLady