Klätterträd.
Någon som testat dessa vägghängda katträd? Undrar över stabiliteten och hur dynorna är? De är ju ganska billiga och då blir jag genast misstänksam även om det inte alltid betyder negativt😃.
http://www.supercat.se/klostrad/klosmobler/dolomit-xl-vagghangt-klostrad.html
" Att alltid vara en liten smula barn, det är att vara verkligt vuxen. "
// Nalle Puh//
1800:- skulle inte jag kalla billiga men fruktansvärt snygga är de! Hade gärna testat en om pengarna funnits och jag hade kunnat få upp nått på mina väggar 😍
#1 Allt är ju relativt men jag lägger hellre lite mer pengar på ett träd som håller ett tag. Kattens NO 1 har mycket dyrare träd och är väldigt stabila med bra kvalité.
// Nalle Puh//
Den var ju hel läcker, så vill nog mina kissar ha 😃
Tycker det klätterträdet ser både stabilt ut och vara av mkt god kvalité 🙂
Annars så har ju Kattens no 1 massor av kul lösningar för "klätter på väggarna". Gå in på deras hemsida och kolla under "Download" (där du sedan klickar på "No limit" t ex).
Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.
Det där gillar jag! Sånt där ska jag investera i den dagen min ekonomi är lite mer stadig!

Jag ser kanske dåligt men, Vart är det de menar att man kan måla om färgen? Ser inte ut att vara "dynor" snarare en bit tjockare tyg, alternativt två lager?
#7 Håller med att det kanske ser lite tunt ut men hur tjocka dynor behöver en katt egentligen? Under vinterhalvåret ligger mina katter mest på elementet ändå och där har jag inga dynor alls. Underbart med lättvättat då en av mina kissar har urinläckage.
Angående måla om så tolkar jag det som att man kan måla om trädelarna.😉
// Nalle Puh//