Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 811 ggr
ElinaPersson
0

Bästa priserna på blötmat

Hej!

Jag tänkte kolla vart jag kan få tag på Bozita blötmat till billigast pris? Jag har 2 hanar på 6,5kg vardera som äter cirka 1kg blötmat på 1½ dag och för tillfället är det Mjau burkmat (12 burkar 980g 239kr)..

Men då katterna skiftar i avföring och folk jag pratat med haft samma problem med sina katter att dom ej tål Mjau helt (kalkonsmaken framförallt) så skulle jag vilja testa byta..

I och med att de funkar såpass bra med blötmat och jag vet att katterna får i sig bra med vatten och protein så vill jag INTE byta tillbaka till torrfoder..

Har ni tips på annan blötmat som är värd att testa till bra pris så tipsa gärna! :)

Mjau & Tass / Kenai och Milo

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

[sorbel]
0

Du kan köpa ekonomi pack på zooplus.se. Det är därifrån att jag köpte Bozita. (12 lådor är ungefär 125 kr) 

Roligt att jag ska byta till Mjau från Bozita och du till Bozita från Mjau, haha.

ElinaPersson
1

Tack!! :) Den tanken hade jag inte ens tänkt, att kolla zooplus som oftast är extremt billiga 😃

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

[Mustangcab]
0

Ja jag betalade 9,75 för en tetra där senats jag köpte.😃

AgnetaB
0

Konstigt du skriver just Kalkon för på sverakmedlemmar på Fb stod om en som fått TF o Giardia o hennes blev mycket bättre av just kalkonen  o någon sorts fil. Hon hade fått den rekommenderad. Givetvis hade hon behandlat med medicin mot tarmparasiterna också, inte bara gett Mjaukalkon!