Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1332 ggr
HejPåDig
8

3 år sedan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara dela med mig här Idag är det tre år sedan min finaste Simba dog. Han blev bara fyra år och var världens snällaste, tåligaste och trognaste. Saknar honom djupt och var alldeles förstörd kvällen den 24 november 2010. Han var snäll mot alla, sov i min säng bredvid mig varje natt och var helt underbar. Jag fick honom när jag var sex år och blev helt överlycklig. Saknar honom så fruktansvärt mycket. Vila i frid

emma2
1

Stackars dig! :( usch vad hemskt… Men han är med dig hela tiden, och kommer alltid leva kvar i ditt hjärta. R.I.P Simba

CarlK
0

Väldigt fin katt, beklagar verkligen sorgen 😕

Jag har varit med om samma sak, så jag vet precis hur det känns, hur ont det gör. Min förra katt blev bara 10 månader…

Får jag fråga vad Simba dog av?

hälsningar Carl

Jessicahagstrom94
0

Finns inget värre än när ens älskling dör.😕 det är ett år sedan vi förlorade Hans idag.💔

[Hen]
0

Beklagar sorgen! Så fin han var. Han kommer alltid leva vidare i ditt hjärta.

HejPåDig
1

#2 Tack så mycket. Han avlivades pågrund av att han hade väldigt ont i sitt knä som hoppade ur led lätt och en gång hoppade han tillochmed på ett ben. Det fanns tyvärr inget som kunde göras och vi ville inte att han skulle lida :( han mådde inte bra när han inte fick gå ut och springa av sig och han hade så ont :(