Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1262 ggr
FlutterShy
5

Älskade Tiger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart ett år sedan du försvann ur livet, kan inte fatta att du är borta föralltid. Älskade lilla kattfanHjärtaAllt är bara skit utan dig..
Att förlora sin bästa vän, hur tusan ska man ta det? Det är en sådan sak man aldrig glömmer. Kan inte sluta gråta, jag bara tänker på dig, Tiger. Min underbara, älskade, fina lilla Tiger.. Jag hoppas du har det bättre där uppe än vad jag har det just nu..

Det är så jävla ledsamt att vissa bara kastar bort deras liv som att de inte var värda ett skit, medans andra inget hellre önskar än att få dem tillbaka.. Så jävla sjukt äckligt ironiskt..

Ta hand om era katter, för innan ni vet ordet av det kanske de inte finns vid er sida längre..

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

[Hen]
0

Beklagar sorgen! Så fint skrivet och fin bild.

emeliie-96
0

Förstår precis hur du känner! Min älskade lilla Nova gick bort för snart två år sedan.. Jag tänker på henne väldigt ofta. Hon fanns liksom alltid där när jag mådde dåligt..

Katter har så otroligt stora personligheter och man saknar dom så himla mycket när dom lämnar oss! 😕

MichelleLindh
0

Åh, vad gullig! 😕

/ Michelle 

Jessicahagstrom94
1

😭

Förstår dig. 
Vi förlorade också en av våra bästa vänner för snart ett år sedan, han var också röd. 

Beklagar sorgen❤️

isa
0

åh så fin.jag beklagar verkligen sorgen.