Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 870 ggr
[alisja]
4

Midas & Zorba - bildtråd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallåj! Tänkte ha en liten bildtråd på mina två bengaler. Men först kommer här en liten presentation:

Midas: Är en mörkhårig liten grabb, mycket bestämd är han. Han är 1 år. När jag tog hem Zorba trodde jag ALDRIG att jag skulle kunna ha dessa skapelser tillsammans, men se! Det fixade sig på något sätt. Nu är dom bästa polare. Midas älskar kyckling, helt galen i det. Han älskar även att leka med bollar, är det runt och rullbart är det accepterat, tycker han.

Zorba: Min lilla nya flicka, 6 månader. Usch, från början trodde jag att jag inte skulle klara av den här flickan. Gud så busig hon är, hon ska ju vara överallt & ingenstans. Ibland kan man inte se henne på en halv dag här hemma för hon är ute på äventyr och vips går en kruka sönder där uppe. Hennes jam är det gulligaste som finns haha, låter som en liten kråka gör hon med. Zorba skulle egentligen ha namnet '' Axi '' enligt uppfödaren, men namnet föll inte mig så mycket i smaken så jag bytte.

Ställ gärna frågor om mina underbara bebisar :)

Här är en bild på storpojken Midas.

[alisja]
3

Lilla Zorba som näst intill är omöjlig att fånga på bild, ska bli bättringar på detta ;)

[alisja]
3

Dagen vi åkte 20 mil för att hämta flickan!

[alisja]
2

Min lillasyster som gör sig lite lustig med Midas ;)

[alisja]
2

'' Hopp hopp lek! ''

[alisja]
2

'' FOTA MIG FOTA MIG! '' Han leker modell ibland, lille mysis

Jessicahagstrom94
0

Fina :)