Dental Fresh?
Hittade något som hette Dental Fresh som man skulle blanda ner i dricksvattnet som sägs kunna avlägsna bla tandsten.
Någon som använt detta? eller vet något mer om det?
Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius
*putt*
Följ oss på
aldrig hört men vill gärna veta om de funkar lika bra för hundar som katter
putt!
hade underlättat en massa att bara blanda ut med vatten och slippa sitta o borsta tänderna på katten :P visst, han är jätte snäll och gjorde inget när man borstade, men han gillade de ändå inte xD
Följ oss på
#3 Får man vara nyfiken och fråga om du använder någon tandkräm till katten? Isf vilken? 🙂
TS, tycker det låter lite för bra för att vara sant…
Det funkar INTE! Jag hittade en flaska med kort datum billigt och tänkte att prova kan man ju alltid… Jag har både katt och hund, alla delar vattenskål så alla fick prova. Det blev absolut ingen skillnad trots att jag envist fortsatte tills flaskan var slut…
okej vad trist :/
Följ oss på
Visst är det :(
hade varit kanon om de funkade.
Ingen annan som testat? så att man kan få svar från olika? ;D ifall de kanske funkar på vissa? :P *håller tummarna* xD
Följ oss på
Funkar självklart inte, enda sättet emot tandsten är tugga/slita = att använda tänderna. Inte genom nåt medel i dricksvatten :)
9# förstod det, men hoppades ändå att någon använt det och att de hade funkat:P dock låter de lite läskigt att de kan "lösa" upp tandsten.. vad kan de då inte göra med typ katternas slemhinnor osv.
Följ oss på
#10 ja om nåt sånt där funkar emot tandsten måste man ju fundera på vad det gör med inte bara slemhinnorna utan magsäcken, magtarm kanalen, osv :)
mjo det var de ja menade. alla slemhinnorna :)
Följ oss på