Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 2049 ggr
lilla jag
18

Att inte ge upp!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Jag har gjort en video om att inte ge upp hoppet! Att det fortfarande fins en skans, Just denna video handlar om min katt men man ska inte ge upp någon eller något ❤️Kommentera vad ni tycker 😃

(Musiken och så har jag tagit ifrån en annan tjej här på iFokus när hon gjorde en liknande film om Agility, Men jag hoppas hon inte tar illa upp att jag typ gör en lika dan fast med min katt)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

ElinaPersson
1

Vilken fin film du har gjort och vad duktig han är på att snurra runt!! 😃 ❤️ 💋

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Josefa
3

Kärlek, engagemang och lite god mat kan göra underverk. Bra jobbat.

Katthemsmatten
4

Jättebra jobbat och en underbar film om hur det kan gå att göra det 'omöjliga'.

Om jag skulle kommentera utefter själva filmen så är det bara några små stavfel i texterna som du ska rätta till. I övrigt tycker jag det är ett mycket bra tempo i bilderna och bildväxlingen och musiken gör Killen all rättvisa! Högsta betyg i kategorin Årets Kattfilm!

Medarbetare Hittekatter iFokus

[Sniff]
1

Vad fint! Så härligt att ni kommer bra överens🙂

Hur blev det med kastrering av Killen?

lilla jag
1

Tack alla att ni tycker om videon 🙂Jag tycker det själv är jätte skoj att se förbättringen så mycket och att man kan gosa med honnom nu!

"Högsta betyg kategorin Årets Kattfilm" ❤️Tack så mycket! Skoj att höra 😃

#4Har inte blivit av en men vi ska ha ett litet familje snack denna helg så ska ta upp det då 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

[Sniff]
3

#5 Vad bra! Jag tycker absolut att ni ska göra det, och nu verkar det ju som att ni kommer kunna fånga in honom för en tur till vetten😃

carlas
2

Så fin video, och katt! Eloge. Du valde att fortsätta … 

Kastrering nästa! ❤️

Julle-A
1

vilken jättefin film, och vilken tur han har som har dig som inte ger up på honom ❤️

lilla jag
1

Tack så jätte mycket alla!!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Katthemsmatten
5

Övertyga familjen om att ni måste kastrera Killen. Det blir inte kul om han ser till att det blir ännu fler hemlösa katter……….

Medarbetare Hittekatter iFokus

[Sniff]
5

Och när han är kastrerad kommer det bli ännu lättare att träna och vara med honom, för då kommer han inte längre tycka att livet går ut på att leta tjejer! 😃

Tyrisen
2

Underbar film, jag blev tårögd och väldigt glad av den. Fick en skön känsla inombords. Tack för att du visade den och för att du satsar på kissen! "A hungry cat is a workable cat" är ett bra citat från beteendevetaren Jackson Galaxy. Med god mat och din viljestyrka kan du komma mycket långt :)

www.kattstatus.se - Allt du behöver veta om katter

Stoppa BYB!

LoAEmma
1

Bra gjort, vilket program har du använt för att fixa filmen?
Coolt med slowmotion.

Och häftigt att du har kunnat lära en skyggis trix till och med :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

lilla jag
0

Hehe, tack! JAg har använt ett redigerings program vid namn Pinnacle Studio 12 Vi köpte den på Elgiganten för väldigt länge sedan ;)

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Stina A
2

Ah Du Underbara människa! Vilken rörande och vacker film!
Du har så rätt: aldrig ge upp!
Kram!

lilla jag
0

Tack

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

UlrikaD
1

Nu blev jag alldeles tårögd och jisses vad duktiga ni har varit!! Och vad fin han är.❤️

lilla jag
1

Ja, och jag blir tårögd när jag läser era fina kommentarer!! Tack för alla underbara ord och meningar, jag kommer fortsätta att kämpa med Killen och jag kommer fortsätta ÄLSKA HONOM! Ni får jätte gjärna föja honom på instragram, han heter killen_the_killer

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
1

Puttar upp denna så kanske fler kan se videon 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Sagolika
1

Jättefin katt och film! Bra jobbat ❤️

linn8
1

:D

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

lilla jag
0

Tack 😃

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk