Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 971 ggr
elli-kleo
1

målning av sin katt

Vet inte om det är rätt forum.. men jag skulle vilja ha en målning eller skiss av min katt som man sedan kan rama in och ha på väggen. Undrar vart man kan hitta personer som håller på med detta, och vad sådant kostar.

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Belimas
0

Lägg ut en efterlysning på teckning i fokus så får du säkert napp det var så jag fick en teckning av min valp som fick avlivas i början av året.

idanathalie
0

hur vill du att målning sak se ut? Ja e duktig på att rita, då ja håll på med det länge. och har ofta ritat av katter, häst m.m
men ja använder mej av blyärts. inte ritat så mkt med färg.

elli-kleo
0

Du kanske kan lägga ut en bild på en katt du ritat? Katten jag vill ha avritad är en siames

idanathalie
0

jag absolut, ska fixa kort så kan du kolla:)

ja behöver absolut inte ta betalt. Ja gör de av hobby, men skickar bild så fort ja tagit så lägger ja ut de på min sidan.

elli-kleo
0

#4 okej tack :)

Kvitter
0

Ritar lite jag också, och tar beställningar emellanåt. Har några teckningar jag gjort av mina katter i mitt album, och länk till min DeviantArt sida med mer bilder. (jag tar 800:- för en A4 blyerts)
Är du intresserad så skicka ett meddelande.  🙂

persikorochparis
0

Jag målar (främst i akryl) om det är något du skulle vara intresserad av. Pris beror på storlek och material men det går ju att diskutera om du vet ungefär hur stor du skulle vilja ha.

elli-kleo
0

#6 otroligt vackra katter du ritat! Men känner att jag vill ha lite att välja på innan jag bestämmer mig.