Söker kattunge
Hej ! Hoppas att det är okej att lägga ut en sån här tråd :)
Men det är så att mina föräldrar söker efter en hankatt till deras familj :) Dom har redan en kastrerad lite egen honkatt och en kastrerad hankatt som är väldigt busig och behöver en liksinnad kompis att ha kul med ! :) Dom bor i hus med en innätad kattgård till katterna med lucka så dom får gå ut som dom vill :)
Kattungen ska vara väldigt busig och framåt så den inte tycker att Tusse blir för mycket, den ska inte heller vara helvit eller med för mycket vitt då min far blir lite tokig på allt hår då ;P hehe..
Kattungen kommer självklart att kastreras och vaccineras och inte få vara ute själv alls..
Anledningen till varför jag skriver här är för att dom vill hitta en katt så snart som möjligt men hittar inte "den rätta"
Helst så nära Örebro/Kumla/Hallsberg som möjligt :)
Mvh
Har ni hört mer örebro katthem?
Annars kanske det finns en hel drös katter inne på hittekatter som letar efter ett bra hem :)
Ja dom har inga just nu..Sen vill dom inte ha någon kattunge som är skygg (vet att kattungarna oftast inte är det men de förekommer ju)
Men inne på hittekatter finns det nog säkert ungar/ungkatter som är tama och gosiga också :)
Ja precis :) satt o pratade med syrran i telefon så läste nog bara lite av dew du skrev :D hehe..Inlagt där med nu :)
Vi har nyligen hittat 2 st kattungar, födda för ca 1 mån sen. Vi vet ännu inte vilket kön de har.
Vi bor i småland, skärseryd.
Smsa gärna till 0768255373
Om ni fortfarande är intresserade! :)

Om ni kan tänka er att åka en liten bit brukar "mitt" katthem ha katter som kan passa de flesta köpare.
Evas Katthem, strax utanför Skara, så från Örebro tar det kanske 2 timmar på sin höjd (mindre från Kumla eller Hallsberg då såklart), och det är E20 raka vägen som gäller fram till Skara, därefter 8 km eller så på mindre vägar.
Annso Tycker fortf de ska var fodervärd till en av mina Sibirbebisar jag har nu :)
Vet inte om det är aktuellt för er men det finns en uppfödare av helig birma med leveransklara kattungar till salu i Örebro. Det är ju såklart dyrare än att ta en katthemskatt.
Annars så har ju både #6 och #7 bra alternativa lösningar på kattungesökandet :)
Vi på Chaplinskatthem har både kattungar och ungkatter som är gosiga och fina så kollar gärna www.fb.com/chaplinskatthem där det finns massa fina bilder..vi finns i linköping ås en bit att köra men itne jätte långt.
Synd att ni bor i det området, vi på gefle katthem har tre små ungar :)
Denna tråd kan låsas :)

#11, nej… nu blir vi nyfikna😉
Du måste ju berätta om kissen du fick tag på och posta bilder!🙂
ÅÅh vilken söt!

Ja verkligen en stilig kisse… Nu vill vi ju såklart höra hela historian 🙂