Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1073 ggr
evamojje
0

Film för katter?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har sett den ute i affärer och läst om den på nätet men inte köpt någon *L* e ju lite skeptisk ..men nyfiken på om det är någon här som har köpt den eller på annat vis har erfarenhet av den och vad tyckte ni i sånt fall?

Lägger in en länk till den så ni vet vad jag menar *L*

http://www.skonahem.com/veckans_fraga/kattfilm/?__xsl=/cms-print.xsl

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Sessan1
0

jag har oxå hört talas om den men har inte köpt den heller! Jag är oxå väldigt skeptisk till det! Jag tänker INTE köpa den iaf!

Tror inte mina katter är så road av den. Det är min åsikt iaf

/Sessan1

evamojje
0

*s* nej jag har inte heller köpt den och ahr inga planer på att göra det …det räcker med alla andra pryttlar han har att röja runt med *L*

Men jag e nyfiken på om någon har köpt den och hur den togs emot av katterna *s*

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

jessicakarf
0

Jodå, kunde inte låta bli! Visst är dom intresserade. Lagom länge för att upptäcka att dom inte kan komma åt fåglarna eller insekterna genom tv rutan… Sätter på den då och då för några minuters nöje åt mina älsklingar!

evamojje
0

Skrattande

Pia
0

Här kan man läsa fler åsikter Kattvideo

evamojje
0

Ok det verkar inte vara så många som föll för reklamen oc gick och köpte filmen till sin katt *s*