Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 934 ggr
Pia
0

Om Fotoalbumet

För alla nytillkommna medlemmar vill jag flagga lite extra för den fina funktionen Fotoalbum som alla medlemmar har tillgång till här på iFokus. För att skapa och administrera albumet gör du på följande sätt;

• Klicka på Inställningar (ses överst till höger här i raden här ovan - Start, Om sajten, Länkar, Medlemmar, Fler sajter, Min sida, Inställningar -).

Då kommer bl a följande text upp.

Administration av din profil

Personliga inställningar

Ändra din personliga beskrivning, dina registrerade uppgifter och ditt lösenord.

Fotoalbum

Hantera ditt fotoalbum.

Dagbok

Skriv i din alldeles egna iFokus-blog eller redigera dina tidigare dagboksinlägg.

Favoriter

Hantera dina favoriter: lägg till nya sajter och använder bland dina favoriter eller ta bort gamla favoriter.

Bevakningar

Se dina aktiva bevakningar och ta bort dem du inte vill ha. Här finns också möjlighet att inaktivera bevakningssidan efter att du skrivit ett inlägg.

• Klicka på Fotoalbum för att skapa ditt eget album och lägga upp bilder.
  • Först då kommer Fotoalbum att visas på "Min sida".
Pia
0

*putt*

Murre_Uddiz
0

Hur lägger man till favvo då? *hoppas på att inte låta alltför osmart*

Pia
0

Ha, ha, nej det är bra att det kommer frågor, kika in här för svaret om att Lägga till favorit:

Mina sajter

Pia
0

Eller gå in under den beskrivna Administration av profil som beskrivs i #0 (Inställningar) för att göra det också.

Murre_Uddiz
0

Nee, jag har läst o provat. Funkar typ inte.. Jag går in på favoriter, och sen då? Det står bara "ta bort favorit" Och så står det under "ta bort favoritsajt ". Sen står det inge mer, om att lägga till. :S

Pia
0

Under Att vara medlem hos Katter där finns en pedagogisk bild på det hela. För att få upp just texten Lägg till denna sajt som favorit nere i rutan på Mina sajter här till höger, så måste du vara inne på den sajten.

Dvs om du vill bli medlem på en sajt så går du in på den, den texten kommer upp i rutan Mina sajter och då kan du klicka på den för att lägga till en favorit.