Katter iFokus

Katter

Etiketttävlingar
Läst 1061 ggr
Pia
0

Mysigaste inlägget hittills?

Precis lagom till att sajten fyller hela 9 månader tänkte jag att det skulle vara roligt att utse det trevligaste, mysigaste, bästa inlägget hittills här på Katter iFokus! Det skall nog kunna bli något litet pris till kattägaren bakom det inlägget också…:)

OBS - trådarna måste alltså vara startade mellan 27/10-05 - 27/7-06

Jag vet vilken min favorit hittills är… Men det vill jag inte avslöja riktigt än, för det skulle vara kul att få veta om ni har något favoritinlägg som ni tycker har det lilla extra i mysfaktors-väg?

Hur tycker ni vi skall gå tillväga för att utse vinnaren, skall vi lämna några förslag här i tråden innan ett visst datum och sedan får alla rösta på sin favorit, skall vi ha en jury som utser vinnaren eller…?

emsems
0

det låter som en bra idé!

jessicakarf
0

En jury tycker jag!

kristinah
0

En jury låter nog som en bra idé. Vilken kul grej.

Pia
0

Jury får det bli. Jag har ju ett par favoritinlägg, eller flera, men nja nog ett alldeles speciellt eller två kanske… Jag nominerar dem gärna, men det skulle vara roligt att få se era förslag först…:)

Pia
0

Några mys-förslag?

Älskar_hästar
0

Jag tycker Kattskratt är ett jätteroligt inlägg :D

Pia
0

#6 Det håller jag med om!

Några fler förslag?

Var inte rädda för att leta bland äldre inlägg, där döljer sig säkert bortglömda pärlor…:)

Pia
0

Fler förslag?

Pia
0

Då tar jag och nominerar några egna favvisar…

Om du var katt

Pia
0
Pia
0
Älskar_hästar
0

Jag gillade också "Goda vänner" ! Skrattande

Pia
0

Ja visst är den härlig, med alla söta historier när det finns så mycket misär här i världen…

Staffan
0

Mysigaste säger du, får man nominera sig själv? :)

> Jag gillar fortfarande den här…

( Titeln borde ju ge pluspoäng iaf… :)

// staffan

Pia
0

Oh ja, den hade jag glömt bort *generad* den är ju för härlig!

Starta du tråden "Staffan" och berätta om alla dina positiva egenskaper så kanske du blir nominerad, vet ja…;)

Engla
0

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pia
0

Hm, fast nja myyysigt skulle jag nog inte kalla det, Engla..;) Däremot så skulle det ju platsa om man utsåg bra skötselråd el dyl:)

Engla
0

Haha! det där inlägget kom helt fel!!! Sorry!! Verkar inte som att man kan ta bort det heller. Skrikandes Jag tänkte mest på inlägget, Katter kan! Det var det jag ville ha med! Spyor är ju inte alls kul…Räcka ut tungan

Pia
0

*lol* Men det var ju jätteroligt, jag tänkte just att det var lite märkligt att du tyckte det var en mysig tråd…;)

Skall se om jag lyckas redigera det hela till att bli rätt tråd.

Pia
0

Nu skall vi se,

Katter kan!

Pia
0

Så där Engla nu ligger rätt länk här ovan i #20. Jag låter den felaktiga ligga kvar, för det var ganska underhållande i allt det felaktiga…;)

Engla
0

Gör så! Humor måste finnas med!Räcka ut tungan

Pia
0

:)

Pia
0

Några fler nomineringar på myyysiga trådar som startats innan den 27 juli?!

Pia
0

Katt-magar

Några fler förslag?

Engla
0

Livsnjutare e mysigt, tycker jag.

Pia
0

Då lägger vi till den, Engla

Livsnjutare

Sedan kanske man skall börja att fundera över att utse en vinnare… Även om jag gärna ser än fler förslag…:)

Pia
0

Nu när tävlingen om Sommarfotot är slut - och vinnaren håller på att utses - då tycker jag det är dags att den här lilla mys-tråden får den uppmärksamhet den förtjänar -

några fler nomineringar på inlägg från 27/10-05 - 27/7-06 som ni tycker skulle platsa här??

Pia
0

Inga fler nomineringar??

Soffie
0
Soffie
0

hmmm får in fel länk i inlägget…?? konstigt..

dadoo
0

kommer inte på någon just nu.. hade en på tungan nyss.. hmm.. otur..

Pia
0

Soffie, jätterolig mys-tråd, men den startades efter den 27 juli så den är utom tävlan… Trådarna skall vara startade mellan 27/10-05 - 27/7-06. Jag var inte helt tydlig med det kanske i själva inlägget, fixat nu. Då får de vara med och tävla i just den här tävlingen:)

Soffie
0

åhå!!Glad

Pia
0

Så vi får fixa en annan tävling för alla nya mysiga inlägg senare istället…:)

Pia
0

Så ni inte glömmer…

Pia
0

Nu bara ca 7 dagar kvar…

Pia
0

*putt*

Pia
0

Blott 4 dagar kvar…

Pia
0

Imorgon är sista dagen för nomineringarna!

Pia
0