Ger du presenter till din katt?
Brukar du ge presenter till din/a katt/er på julafton och när den fyller år? (om du vet när den fyller år)

De brukar få någon gemensam större julklapp. Ett år fick de t ex ett stort klösträd. Både till födelsedag och jul bjuder vi alla på något extra gott, kokt fisk, några räkor etc. Dessutom brukar de få en extra lång lekstund. 
Ett år gjorde jag en väldigt uppskattad kattårta till vår huskatt (tror bara vi hade honom och vår första turkisk van då). Det var ett kokt fiskblock, klätt med creme fraiche och dekorerad med räkor. 

Mina får oxå pressenter när dom fyller år och till jul med mera. Vet däremot inte när alla mina hittekatter fyller år,. men dom får det ändå.

Dom tillhör ju familjen.

#1 Klart att era vackra turkar ska ha julklappar och presenter!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Ja, eller inte presenter. Men nåt extra gott får de väl alltid :)

Jadå, nån leksak eller nåt sånt får hon :) Hoppas att hon hennes juklapp nu i jul blir en syrra…

jo jag brukar ge. men nu när Puma fyllde år så gav jag henne god mat istället för det e inte lönt att ge henne leksaker för de använder hon inte o hon använder inga halsband så det fick bli mat..

Hej hej jaa det är klart min katt ska få en julklapp i år =) det fick hon förra året (då var det hennes första jul)

När någon av mina katter fyller år, brukar jag köpa hem något extra gott för dom att festa på..det kan vara t.ex. rökt kalkon i skivor (det får dom skogstokiga!!):-)) eller skink-skivor..går heller inte av för hackor..sen högaktar vi alltid när det är födelesedag med god middag och lite festligheter..även där får missarna förstås vara med o smaka..till jul gör vi samma sak ungefär..alla är med o firar..såväl två som fyrbenta:-)

Vid julen brukar jag med jämna mellanrum springa upp och ner med mat till Tessie(hon är i mitt rum för min brorsas tjej är allergisk :/), det kan vara lax, korv, köttbullar m.m. Man vill ju inte att ens älskling ska vara ensam på julafton :)
SJÄLVKLART !!