Annons:
Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 484 ggr
Caeli
7/26/20, 4:31 PM

Perfect Fit - är det bra?

Letar ny kattmat till vår katt som har börjat tröttna på det gamla. Inget nytt beteende från hans sida, i början är det oftast väldigt gott men efter en tid så nej inte lika gott längre… Funderar på Perfect Fit. Någon som har erfarenhet av detta märke?

Annons:
19Mikaela93
7/28/20, 8:49 PM
#1

Har du testat Bilanx? Det tycker jag funkar toppen till kräsna katter och är det enda fodret i dagligvaruhandeln som jag skulle köpa :) Min pappa och jag har gett det till och från sen det kom ut och vi har alltid varit nöjda med det och inte minst katterna… Kan tillägga att vi har ganska höga krav på foder till våra katter då vi föder upp, bytte dock till Sanabelle som finns till bra pris på Bitiba pga dom har kattungefoder men köper Bilanx när vi missar att beställa i tid… Testade Perfekt Fit när det kom ut men katterna blev typ inte mätta på det och det gick mängder med foder 🙈

Caeli
7/28/20, 9:34 PM
#2

Nej det har jag inte testat. Tack för tipset! 🙂

19Mikaela93
8/3/20, 9:22 AM
#3

#2 glömde skriva att det är den svart gröna påsen jag rekommenderar Adult Chicken, alltså inte dom spannmålsfria eller sterilised :)

Koshka_ru
8/5/20, 3:04 PM
#4

Perfect Fit är ingen bra - för mycket kolhydrater. Bilanx är lite bättre. Jag skulle rekommendera av torrfoder antingen Orijen eller Purizon. Men allra helst - BARF.

Upp till toppen
Annons: