Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 722 ggr
Caf_Roy
2020-03-02 20:34

Kattmöbel intressekoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har skissat på en kattmöbel jag skulle vilja bygga men har inte plats för den själv, så tänkte sondera marknaden lite och se om det är något folk skulle vara intresserade av, hur mycket ni tror att jag skulle kunna få för den och om någon skulle vilja köpa den själv? Den kommer byggas med en Kallax hylla från Ikea som grund och vara mycket stadigare och mer hållbar än vanliga kattmöbler med utbytbara klösdelar. Dessutom tar den mindre plats och kan både stå mot en vägg, i ett hörn eller fungera som rumsavskiljare. Upp till 7 sovplatser, 2 skåp för tex förvaring av godis / toaspade och halva "fotninja-tunneln" längst ner kan göras som dold plats för toalådan istället. Vad tror ni?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Annons:
LolloB
2020-03-18 14:59
#1

Om jag skulle ha katt och plats så skulle jag ha köpt den direkt!😃 Cool grej alltså😎

När livet är surt, tänk på det positiva grejerna i livet!
Medarbetare på Harry potter'
(vad höll jag ens på med)

Chieko
2020-03-19 15:27
#2

Det ser ut som ett väldigt kul projekt, men du skulle behöva göra den väldigt välgjord för att jag skulle vilja betala så att du faktiskt tjänar på det, eller kanske ens går +-0 i utgifter. En kallax och alla material som går åt kommer kosta en del!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Upp till toppen
Annons: