Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1135 ggr
Catmum
2/25/20, 7:43 PM

Du vet att du har katt när...

• Du beställer nåt på nätet och första tanken som slår dig när paketet kommer är ”åh vilken bra kartong till katterna!” • Det ständigt är sand i hela lägenheten hur mycket du än dammsuger. • Det är helt tomt i fönstren - inga blommor eller prydnader här inte! • Toadörren aldrig är helt stängd • Alla senaste sökningar på youtube är fågel-filmer • Du sparar tomma toarullar • Du ligger/sitter kvar länge i en sjukt obekväm ställning pga en katt kom och parkerade sig på dig Vad har ni för exempel? 😊

Annons:
Sindri
2/25/20, 7:57 PM
#1

Du vet att barnen har katt när….
https://www.instagram.com/p/B854JWyhkKY/

Dimocarpus
2/25/20, 9:11 PM
#2

När alla rum har minst en klösvänliga saker så att de känner sig hemma i varje rum och kattleksaker lite överallt. Ett hem för katt helt enkelt!

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

cattisa
2/25/20, 9:30 PM
#3

Du vet att du har katt när…

*alla prydnadssaker är bortplockade och nerpackade sedan länge

*de enda krukväxter som finns kvar är garanterat giftfria och står i plastkrukor som inte går sönder när de trillar ner

*Det ligger ett skydd i soffan på kattens favoritplats

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Catlady91
2/26/20, 11:55 AM
#4

Haha, så sant 😂 har dock aldrig kollat nån film på fåglar på youtube, för vi har en liten skog på baksidan så Mysan ser fåglar där 😋 men allt annat stämmer! Jag köpte till och med en ny lampa att ha i fönstret i vardagsrummet, så Mysan kunde ligga där. Och en fin och skön föll! Hade en stående lampa först, som hon bara välte. Så bytte till en hängande, för hennes skull 😂

❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️

💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

OberonsMatte
2/26/20, 12:11 PM
#5

När ditt hem har udda  inredningslösningar som t.ex. en mjuk badrumsmatta placerad på en byrå,  skoförvaring på hatthyllan och en fåtölj placerad i vardagsrummet utan att avsikten är att du själv eller dina gäster ska sätta sig där.

Sajtvärd Katter iFokus

Catlady91
2/26/20, 1:20 PM
#6

#5 när jag får gäster, sätter de sig på fotpallen eller golvet istället för fåtöljen om katten ligger där 😂 förutsatt att soffan är full, annars väljer dom den 😜 säger att de kan flytta katten eller be henne flytta sig, men får ofta svaret ”nä men hon bor ju här” eller ”nä men hon ligger så skönt där, jag kan sitta på golvet” 😂

❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️

💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Annons:
TccT
2/27/20, 10:39 AM
#7

När du är storkonsument av klädvårdsrullar. Glöm inte att ha i bilen oxå☝️

Dimocarpus
2/27/20, 7:09 PM
#8

#7 hahaha… just det, den också. Träffsäkert där… 😃

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Soligajag1
2/29/20, 4:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

När man försöker smyga in i sovrummet för att ligga ifred en stund , , 🤣😂 glöm det , det tar några sekunder så ligger dem brev’e . 😻😻😼 Nej du matte , nu kommer vi . .

HH 🙂

Soligajag1
2/29/20, 4:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Tjattebus

HH 🙂

LovaLovaLo
3/4/20, 7:14 PM
#11

#0 4 och 7 är så sant😂❤

Koshka_ru
3/5/20, 10:53 AM
#12

Jag är otroligt glad över att typ inget av över stämmer på oss. Enda som har principiellt förändrats sen vi skaffade katter är att alla platskassar är utom räckhåll, då ena katter har en dålig vana att tugga på dem😕

Catmum
3/7/20, 7:03 AM
#13

Så roligt att läsa allas svar, känner igen mycket 😂

Annons:
S.L
3/9/20, 8:49 AM
#14

När man har mängder med kattkort på mobilen.

S.L
3/10/20, 1:52 PM
#15

När man hittar Kattsand lite här å där.

Upp till toppen
Annons: