Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 745 ggr
Catmum
2020-02-22 12:20

Inglasad balkong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej! Nu när våren ändå börjar närma sig vill jag göra min inglasade balkong så mysig och rolig som möjligt för mina missar. Än så länge öppnar jag bara balkongen då och då för det är så kallt men tanken är att när det blir varmare kan den stå öppen alltid och bli som ett extra rum. Så här ser den ut idag. Använder den mest som förråd. Hur har ni inrett era inglasade balkonger? Eller balkonger överlag 😊 Visa gärna bilder för tips och inspiration!

Annons:
Kutterkatt
2020-02-24 21:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Hej! Vi använder vår inglasade balkong som du planerar! Har inte lagt något vidare krut på att inreda den, men har en schäslong, litet bord och ett klösträd som når upp till glasrutorna där kissen kan sitta och titta ut. Våran kisse (innekatt som tackar tvärt nej till utevistelse) ÄLSKAR att vara där ute, även när där är jättevarmt för att solen står på. När det blir för varmt får vi bära in henne och stänga dörren så att hon inte ska ligga där ute och bli överhettad… 🙄 Hittar inga supersnygga bilder, men man ser ungefär hur vi har det iallafall! Stolarna står bara framme om vi har besök.

Kutterkatt
2020-02-24 21:39
#2

Just den bilden är tagen dagen efter midsommar då vi hade firat där ute så det är lite stökigt! Klösträdet skymtar där till höger. Och katten under stolen 😸

S.L
2020-03-01 10:37
#3

Har ingen balkong men vill tipsa om att hylla brukar bli uppskattad av katter. Vi hade en billig trähylla köpt från ikea som jag klädde in med enfärgad gångmatta och sisalrep runt stolparna. Katten klättra o klöste satte fast hyllan med vinkeljärn så den stod stadigt. Sen hade jag kattbord som tittaut och sovbord. Lagom högt på bordet la jag en gosig badrumsmatta.

Upp till toppen
Annons: