Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 504 ggr
S.L
2/13/20, 10:26 PM

Kattlåda med hög kant.

Hej. Här har vi två olika kattlådor. Vi har haft innan en stor plastlåda som kattlåda men tyckte det var mindre fint då ena lådan står framme i hallen. Vi har nu kattlåda med tak från dollarstore men på något sätt lyckas ena katten pinka mot kanten så det rinner ut. Han är mer än ståkissare. Har ni tips på bra låda där kanten är högre runt om (inte bara baktill) gärna med tak. Fär spelar ingen roll dock ingen liten låda.

Annons:
Uppkatten
2/14/20, 7:28 AM
#1

Jag har inget tips som helt motsvarar det du beskriver. Men jag har själv stå-kissare och här hemma fungerar kattlådan Nestor med hög kant bak alldeles utmärkt. Finns i flera färger, men det jag gillar bäst (har monterat bort luckan framtill) är att man bara kan lyfta upp en "lucka" i taket så att man slipper ta bort hela taket för att göra rent i lådan. Otroligt smidigt o praktiskt!

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

S.L
2/14/20, 8:53 AM
#2

1 tåls att kollas upp. Det är så att han är rätt bekväm av sig så ibland går han bara in pinkar och sen vänder sig om krafs ut. Det vill säga att han kissar även mot framkant 😔

Upp till toppen
Annons: