Annons:
Etikettvila-i-frid
Läst 707 ggr
Dannes7809
2/5/20, 7:38 PM

Älskade vän

Igår fick jag ta farväl av vår fina kille Bosse efter en tids sjukdom som vi trodde skulle ordna upp sig. En underbar personlighet som i 10 år förgyllde våra dagar med mycket skratt och upptåg,han tog öppenhjärtig han om sina 2 systrar med mycket kärlek. Från dag 1 låg han på min sambos arm nätterna igenom,en bestämd kille som ville ha mat serverad på beställning och gärna sällskap när han gick på toaletten 😍. Han somnade in i mina armar och fick klia han på magen tills han lämnat oss,trodde inte jag skulle reagera med så stora känslor grät i hans livlösa kropp. 2 små vänner kvar som i sig också är så fina och underbara,vi får ta oss igen det här tillsammans. Du kommer vara saknad lille skrutte katt. Vila i frid Bosse bus💟💟💟💟💔

Annons:
Herveaux
2/5/20, 7:44 PM
#1

Beklagar sorgen!🌺


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MonicaLagerquist
2/5/20, 8:24 PM
#2

💔🌺

Stolt ägare till fem La permer

Lussan20
2/5/20, 8:38 PM
#3

Beklagar din sorg, det gör så ont att förlora sina älsklingar. jag förlorade min hund nu den 24jan, jag har gråtit så jag tappat andan. Hon var 14 år. Vi får tacka att vi fått ha dessa små väsen hos oss, att det förgyllt våra dagar. Att vi fått smeka och kela med deras mjuka pälsar. Vissa dagar är det bara gråt. Det blir väl bättre, man får leva på vackra minnen. Mitt hem känns ödsligt och dött. Ingen kan fylla hennes plats. Jag är för gammal att ha något mer djur, det känns också hemskt.

Bosse och Ella har gått över regnbågsbron och där på andra sidan är de unga igen och leker i solen, så tänker jag på djuren som lämnat oss. Dikten finns på nätet, mig har den tröstat mycket….Tänker på dig. Kram från WL🤗💔

Dannes7809
2/5/20, 10:12 PM
#4

Tack för din omtanke Monica

Vixxen
2/5/20, 11:53 PM
#5

Vila i frid 😢

Maria
2/6/20, 6:59 AM
#6

Så ledsamt😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Ajax1
2/8/20, 5:46 PM
#7

💖 Det är ett trauma att förlora ett husdjur😩

vallhund
2/9/20, 2:06 AM
#8

🌺

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Upp till toppen
Annons: