Annons:
Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 909 ggr
Allamej
1/18/20, 10:03 PM

Mitt nytillskott

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått äran att vara denna underbara individs nya slav. Jag har ingen aning om vad som ligger bakom den bedårande ytan… Jag är dragen till att det finns norsk skogkatt i honom, han har, dock patetiskt små, tofsar på öronen. Det är en dålig bild av en vacker långhårig svart (eller så svart han kan bli) pojke

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
OberonsMatte
1/18/20, 10:47 PM
#1

När det inte finns en godkänd och registrerad stamtavla som styrker kattens ursprung så är det en huskatt. 85-90% av alla katter är huskatter och de kan se ut precis hur som helst och ha vilken pälslängd som helst.

Sajtvärd Katter iFokus

MonicaLagerquist
1/19/20, 11:53 AM
#2

❤️

Stolt ägare till fem La permer

Belimas
1/20/20, 1:11 AM
#3

Majoriteten av alla långhåriga katter har tofsar på öronen, mer eller mindre, och även korthåriga :) En korthårig huskatt vi hade när jag var liten hade tofsar, om än små, och min nuvarande tjej har också tofsar. Garanterat 100% huskatt i henne ❤️

Belimas
1/20/20, 1:16 AM
#4

Väldigt söt misse dock, ser ut att vara i en fällperiod nu som min tjej har börjat komma i.

Allamej
1/22/20, 11:11 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Echo är en underbar liten herre som just nu anser att mina tår är väldigt välsmakande. Jag är helt övertygad om att han är en fyrvägskorsning Dock ser jag drag som antagligen är drömmar men jag delar gärna med mig…. Han ser ut som vad jag förväntade mig att en old shool perser. Innan vi började trycka in nosen i hjärnan på dom. Tankar?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[[eskils_]]
1/24/20, 4:10 PM
#6

Är ingen rasexpert, men tycker han ser ut som en fin långhårig huskatt.

(Gillar inte heller hårt framavlade raser, t ex perser.)

Annons:
Honestyisdead
1/24/20, 8:59 PM
#7

Ser inget perserliknande där. Ser ut som en huskatt, inte som någon speciell ras. Har själv klassisk perser och plattare perser.

Belimas
1/27/20, 5:39 PM
#8

Ser inte heller några perserdrag, googla på ex. brittiskt långhår de ser ut ungefär som de perser min moster födde upp på 70-talet (alltså klassiska perser).

Upp till toppen
Annons: