Annons:
Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 870 ggr
Honestyisdead
2019-09-18 18:13

Kattvagns premiär

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag åkte Gimli premiärturen med vagnen jag fick av mina föräldrar. Det var spännande verkade det som :)

Har den till när jag ska promenera till veterinär eftersom mina fingrar inte klarar bära buren. Idag var det dags för dubbel vaccinering.

Annons:
micki78
2019-09-18 18:23
#1

va sött! Sitter han kvar i vagnen utan att hoppa ut?  Eller kan man dra över något så dom inte kan hoppa ut?

Honestyisdead
2019-09-18 18:28
#2

#1 Man fäller över överdelen och stänger. Är nät längst fram också :)

Så den är helt stängd. Nu var den öppen bara för vi var hos veterinären. :)

Maria
2019-09-18 18:40
#3

Vad smart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2019-09-18 18:49
#4

#3 Ja faktiskt :)

Maria
2019-09-18 18:59
#5

Jag har aldrig sett en sådan men så himla praktiskt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
kattöga
2019-09-18 19:36
#7

Ja, gud vad mysiga de är! Har sett katter i "Barn-vagnar" ibland och tycker det ser både kul och mysigt ut!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Zizi o gunilla
2019-09-18 19:44
#8

Men åhh så bedårande söt man kan vara! Gimli sitter så fint i vagnen - bra idé!👍

//Zizi o gunilla

Uppkatten
2019-09-19 10:45
#9

Jag bara undrar lite hur rymningssäkra de är…? Skulle inte våga transportera en rädd/skygg katt i en sådan vagn…

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

wildfire
2019-09-19 16:23
#10

#0 Gud så sött att se  🐱

Jag har en liknande  men rosa och visst är dom praktiska men  hur är hjulen på din Hera ? mina är är veka och gå snabbare takt går inte samt på grus nästintill omöjligt. Önskar den hade haft starkare  hjul som det är på barnvagnar men annars är den alla tiders bortsett från dom små plasthjulen.

Måste få berätta för ett par år sedan hade jag med mig Mose in till vet och vagnen åkte han i. När vi klev innanför dörren drog en man en suck med orden å nej nu kommer det barn så jag satte mig så klart bredvid honom reststicka jag är och väl han upptäckte det var katt i vagnen då  blev det haddedudanedå men barn var han visst inte förtjust i 😃

Honestyisdead
2019-09-20 08:30
#11

#9 Inte speciellt rymningssäkra tyvärr. Så det blir sele och koppel på när man ska ut med den.

#10 Ja julen kunde gott varit av bättre kvalitet.

MsHisingen
2019-09-23 23:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag har också en 🙂 Använder den för att kunna ta med mina till skogen, väl där släpper jag ner katterna för att utforska, men utan den hade jag inte kunnat ta med bägge två så "långt" (en kvarts promenad). Har börjat köra med suffletten nere, finns fästen att säkra selen med och det ser ut som att de trivs (Agnes mer än Sonja).

Stolt matte till Agnes och Sonja ❤️

wildfire
2019-09-25 17:40
#13

Nä men den är rätt så säker och dom tar sig inte ur så lätt 🙂

Annons:
Upp till toppen
Annons: