Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 915 ggr
Soligajag1
2019-09-11 09:31

Katter känner av att matte/husse är sjuk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina katter kommer fram till mig när jag ligger på sängen , det brukar matte inte göra annars 🙀😺 Jag lägger mig hos dig matte , så blir du fortare frisk. Mjau !! 😻😸 Soligajag1

HH 🙂

Annons:
Lussan20
2019-09-11 09:34
#1

Min Labrador är superkänslig för hur jag mår. Hostar jag hämtar hon husse. Ja de små liven de är våra små änglar minsann…Mvh/WL🌺

Soligajag1
2019-09-11 09:38
#2

#1 Så härligt ! 😀🐶 Underbara varelser dessa katter och hundar ! 😻🐶

HH 🙂

ThatPie
2019-09-11 09:39
#3

Vår katt som vi hade tidigare var inte den mest sociala katten och allt skulle hända på hans sätt. Men om någon var hemma och var sjuk skulle han envist ligga på dem och spinna hela tiden. Så nog kände han av att vi var sjuka allt. Väldigt mysigt för en själv också att ha en personlig mjuk värmekudde när man låg ock frossade!

Soligajag1
2019-09-11 09:55
#4

#3 Va kul ! Min kryper till och med under täcket , 😺 Mysigt ! 😻

HH 🙂

Herveaux
2019-09-11 10:42
#5

När jag var hemma, med vad som visade sig vara en brusten blindtarm (jag var runt 11-12 år och allt gick bra efter ett par veckor på sjukhus), låg familjens katt på min mage och spann som en liten traktor. Märkligt nog gjorde det inte ett dugg ont att ha honom där, var det någon annan som rörde mig så skrek jag nästan rakt ut.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Soligajag1
2019-09-11 10:53
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#5 Så fantastiskt ! 😻😀 Kan till och med säga att , ålderdomshemmen borde ha ett djur som dem boende kunde mysa med istället för alla mediciner. Där min son jobbar har dem djur som bor där. 😀❤️👍

HH 🙂

Annons:
Dimocarpus
2019-09-12 06:27
#7

Jag har tre katter. En av dem, jag brukar kalla han för diplomaten och lyhörden själv, Han kom till mig först av alla mina och är faktiskt den som accepterar alla nya utan protest. Det är min burmakille, han med integritet och intelligens, han är jätte känslig för hur man mår eller om man ändrar rutiner och beteenden. Det är så häftigt att de är så olika som individer.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Soligajag1
2019-09-12 07:46
#8

#7 Va kul .  Diplomaten 🐱  Härligt!  

Vilken underbar personlighet din katt har.  Visst är katter mysiga på sitt sätt. ❤️

Jag kallar mina för "fina herrń" och  "kelkillen"  , därav fina herrń  för att han  tycker om "fin" mat ,det ska serveras på ett fint sätt .  Ska sitta bredvid mig på morgonen som han gör nu . Mina katter är bröder . Knatte och Tjatte heter dem. 

Min son kom på dem namnen .  Du vet knattarna på Kalle Anka , först sa han Fnatte  men min dotters kille  kallades det så det gick inte. 

Jag älskar verkligen mina goá kissar . det är det bästa jag har. 

HH 🙂

Demeter
2019-09-12 16:11
#9

#8 Vilka fina katter 😍

Soligajag1
2019-09-12 16:14
#10

#9 Tack så mycket! 🙂

HH 🙂

Dimocarpus
2019-09-12 20:34
#11

Visst är de härliga, djuren. Dina är också superfina #0. De är så speciella, katterna. Alla med vår sin personlighet. De är så mycket mer än människan.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

wildfire
2019-09-13 10:24
#12

Djuren är helt fantastiska på att läsa av oss och känna in då kommer dom och bryr sig om och ger oss helande och vill att vi ska må bra.

Min äldsta Philippa drygt 14 år läser mig telepatiskt och det har hon alltid gjort. Tänker jag på något,kanske grubblar över något så är hon där bums och svarar mig fast jag inte ens sagt ett enda ord.

Jag behöver bara tänka ordet kloklippning tyst och inte ens gå mot lådan där jag förvarar tången  så är Philippa snabbt försvunnen på sekunden och jag får leta henne i hela huset   😃

Djuren är så fantastiska ❤️

Upp till toppen
Annons: