Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 919 ggr
lindalykke
7/16/19, 12:54 PM

Vad ska han heta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Om 4 veckor får vi hem vår lilla kille. Jag längtar så! Vi var och hälsade på honom igår, uppfödaren rekommenderade honom till oss då han är den lugna i kullen, och när jag åkte dit och träffade honom kändes det helt rätt. Fick även träffa mamman, hans kullsyskon, och tre katter från en tidigare kull och alla var himla goa, sociala och fina. Så det känns superbra. 😊 mamman var långhårig och även deras bror. Så det ska bli intressant och se om vår blir långhårig eller korthårig - vad tror ni? Och till min egentliga fråga, jag står mellan två namnförslag: Elmo eller Wilson. Vilket tycker ni passar?

Annons:
91Marran
7/16/19, 3:11 PM
#1

Elmo :)

Mvh
Mig

planetkladd
7/16/19, 3:47 PM
#2

Elmo. Riktigt gulligt namn!

iza89
7/16/19, 9:44 PM
#3

Oj sån fin katt! Sådär såg min Morris ut när hon var liten och hon är väldigt långhårig nu. Elmo var ett väldigt fint namn, har hört att det ska vara S i kattnamn men det kanske bara är en myt :) Hoppas allt går bra med den lilla!

Stallmima
7/16/19, 10:33 PM
#4

Wilson är jättefint   🐱

Maria
7/18/19, 3:14 PM
#5

Wilson hade jag valt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Vixxen
7/18/19, 9:23 PM
#6

Wilson håller jag på också.

Annons:
S.L
7/19/19, 9:37 PM
#7

Elmo tyckte jag var sött och ovanligt. Så den får min röst. Men jag tycker han ser ut att passa även passa i Gismo/Gizmo 😋

lindalykke
7/26/19, 10:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Tack för eran svar. Efter många om och men blev det en Marley.

S.L
7/26/19, 10:37 PM
#9

8 åh gissus så söt. Fint namn ni valt ❤

Upp till toppen
Annons: