Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 962 ggr
kara_murray
2019-06-26 11:36

Kylbädd

Vad tycker era katter om kylbäddar??? Använder de dem eller var det ett köp som bara samlar damm??

Annons:
MonicaLagerquist
2019-06-26 11:38
#1

Jag har ingen och jag upplever att mina katter snarare söker sig till värmen än att de lider av den.

Stolt ägare till fem La permer

kattöga
2019-06-26 11:49
#2

En av våra katter, den med tjockast päls, ligger på en kylmatta ibland när det är riktigt varmt. De övriga två katterna bryr sig inte alls om dem. Så delvis ett köp som samlar damm… ;) 

(Men de var riktigt sköna, förra sommaren när det var ohyggligt varmt, att ha under fötterna när jag satt på en stol!😉 )

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Uppkatten
2019-06-26 12:33
#3

Mina katter är inte särskilt intresserade av sina, men matte lånar kyldynorna ibland för att svalka sig själv…

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

[[eskils_]]
2019-06-26 12:40
#4

Har också inhandlat ett par kyldynor nu, att ha ifall det blir värmebölja igen. Bäst att köpa innan de tar slut.

[Forest]
2019-06-27 09:17
#5

Japp. Vi har 3 st ena då vi har även hundar. 1 katt brukar uposkatta kylbädden vi har den kylbädden från öob. Den funkar även för oss 2 benta så skulle inte katten gilla den så kan man själv andvända bädden 😁 Jag rek attman har örgott lr tunnare handduk på den.

Icewolf88
2019-06-27 14:24
#6

Köpte en kyldyna för ett par veckor sedan, men den verkar ganska ointressant än så länge. Vår äldsta sitter mest på den bara för att sitta på något… 😂

Annons:
Upp till toppen
Annons: