Annons:
Etikettertillbehörutrustning
Läst 624 ggr
Clarissa
2019-06-06 14:54

Transporttips

Jag åker ganska ofta tåg med mina katter och känner att jag behöver lösa sättet att transportera dom på då det blir både tungt och svårt att få med sig två burar med sammanlagt tolv kilo katter samt annan packning. Någon som har något tips på hur man kan förenkla det hela, kanske bygga ihop någon egen vagn eller liknande att dra dom på? Har kollat på såna burar som ser ut som barnvagnar och liknande men då mina katter är för stora för att få plats båda två i en så fungerar inte det. :( Har idag tygburar till dom, men tänker att det kanske kan vara smidigare att ha "hårda" burar som kan staplas på varandra om man måste? Kanske en lastkärra eller vad dom nu heter, tror ni det kan funka? 🤔 Har ni några bra tips så får ni jättegärna ge dom till mig, ska ut och åka om några veckor igen och hade verkligen behövt lösa det tills dess.

Annons:
annzoo
2019-06-06 15:18
#1

Pirra och stapla dem på varandra?

Herveaux
2019-06-06 15:23
#2

Jag har sett kattägare resa med två hårda burar staplade på varandra och fastsurrade på en pirra, såg rätt så smidigt ut.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

MonicaLagerquist
2019-06-06 16:07
#4

Jag skulle satsa på att köpa en ändra barnvagnsunderede och ställa burarna på den. Lättare att lyfta av och på tåget än en pirra.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: