Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1122 ggr
kattöga
2019-06-05 11:29

Har du en "Stjälfull" katt?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Katten Brigit på Nya Zeeland verkar älska strumpor och kalsonger. Hon stjäl dem från någon granne, berättar hennes bekymrade ägare.”  Läs mer här.

Våra katter snurrar gärna in sig i min mans strumpor och kalsonger…. 😃

Våra två kattbröder stjäl gärna och river sönder förpackningen med (medicinskt) torrfoder om de lyckas komma åt, en och annan pappersklämma och penna ibland. Hade de haft möjlighet hade de gärna stulit förpackningen med rökt påläggsskinka också… Skämtar

Fler go'a bilder på "stjälfulla" katter här.

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
micki78
2019-06-05 16:19
#1

Min katt stjäl inte, men varje kväll drar han ut kalsonger och strumpor som hänger på elementet. Ibland kommer han dragandes med ett par jeans eller så drar han med sig stora stövlar från hallen ut till vardagsrummet. Han är stark i munnen:=)

Clarissa
2019-06-06 08:49
#2

Tinade kycklingfilé på en tallrik i köket, gick iväg några minuter och när jag kommer tillbaka är ena katten i full färd med att dra en av filéerna över köksbänken 😂

kattöga
2019-06-06 13:05
#3

#1 Haha, vilken rolig katt! 😃 Han är mån om att ni är ordentligt klädda, antar jag..

#2  Mumsigott! Vem gillar inte kyckling?Lipar

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

91Marran
2019-06-06 13:10
#4

Min kompis katt tog en hamburgare från bordet när de satt och åt. När kompisen tittade ner på tallriken och skulle äta så var den borta.

Mvh
Mig

Dioramabyggare
2019-06-06 21:38
#5

"Simon's cat" stjäl husses mat:

kattöga
2019-06-07 08:40
#6

#4 Ja. hamburgare är inte fel det heller! 😛

#5 😃 Jag älskar Simons Cat! Tack för den videon!

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow! 

Annons:
Dioramabyggare
2019-06-07 08:46
#7

#6: Ja, visst är han underbar (men det tycker säkert inte Simon själv, hihi).

Varsågod så mycket!

Upp till toppen
Annons: